پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

گواردیولا: خیلی دوست دارم با 7 مهاجم بازی کنم!

http://bundesligafans.ir/Resource/Banner/dv13enw0.mha.jpg

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ

به نقل از fourfourtwo، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری روز جمعه گفت:

به دو برد و یک تساوی جهت اطمینان از کسب عنوان قهرمانی نیاز داریم. این هدف نهایی من است. فکر می کنم اگر شالکه را شکست دهیم عنوان قهرمانی بوندسلیگا از آن ماست. اما در لالیگا دیده ایم که چطور همه چیز خیلی سریع تغییر می کند. بارسلونا تنها یک امتیاز از سه بازی اخیرش گرفت و دوباره همه چیز قابل تغییر است. به همین دلیل است که باید آماده باشیم. هنوز هیچ چیز را نبرده ایم. وظیفه ی من است که برای بازیکنان روشن کنم که هنوز هیچ عنوانی را کسب نکرده ایم. اما اگر شالکه را شکست دهیم به قهرمانی خیلی نزدیک خواهیم شد. 

گواردیولا همچنین درمورد نیمکت نشینی لواندوفسکی در دیدار برابر بنفیکا و ورود او بعنوان بازیکن ذخیره در نیمه دوم دیدار گفت:

این تصمیم من بود که روبرت برابر بنفیکا از روی نیمکت بازی را آغاز کند. به یک هافبک اضافه نیاز داشتم به همین علت او از ابتدا بازی نکرد. این یک تصمیم تاکتیکی بود. گاهی اوقات تاکتیک من به تیم حریف بستگی دارد. نمیتوانم همیشه فقط حمله کنم؛ هرچند که خیلی دوست دارم با 7 مهاجم بازی کنم! شاید فصل آینده کارلو آنچلوتی بتواند این کار را انجام دهد.


منبع:بوندسلیگا فنز، مرجع خبری بوندس‌ لیگا و فوتبال آلمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد