پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

بن عطیه: بخاطر رومینیگه در بایرن ماندم!

http://bundesligafans.ir/Resource/Banner/bmhkw1ds.ywa.jpg

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ مدافع مراکشی بایرن مونیخ با درخواست رومینیگه تصمیم به ماندن در آلیانزآرنا گرفت.

به گزارش Kicker، مهدی بن عطیه مدافع مرکزی بایرن از اینکه مردم و رسانه ها خبرهای زیادی درباره خروج او از مونیخ منتشر می کنند دلخور شده و می گوید:


مردم هر هفته یک داستان جدید برای من می سازند.

این مدافع 29 ساله از پیشنهادهای خوبی که سال گذشته از ایتالیا داشت، خبر داد و علت نکردن نکردن بایرن را شخص رومینیگه اعلام کرد و در این باره گفت:


رومینیگه به من گفت که به تو نیاز داریم و در بایرن بمان.

وی افزوذ:


اگر برای من را نخواهد هیچ مشکلی ندارم و اگر هم خواهان ماندن من در فصل بعد هستند من در مونیخ می مانم.

او که تا سال 2019 با صدرنشین بوندسلیگا قرارداد دارد در پایان بیان داشت:


از بودن در مونیخ خوشحالم.


منبع:بوندسلیگا فنز، مرجع خبری بوندس‌ لیگا و فوتبال آلمان


نظرات 1 + ارسال نظر
مدیریت پادشاه فوتبال دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 21:16 http://king-football.blog.ir/

با عرض سلام خدمتتون
اگه کمکی از وب من برمیاد بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد