پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

ویاورده: اظهارات رومنیگه؟ کسانی که باید صحبت کنند، بازیکنان هستند

ویاورده: اظهارات رومنیگه؟ کسانی که باید صحبت کنند، بازیکنان هستند

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  رومنیگه قبلاً اظهار داشته بود که اتلتیکو مادرید شایستگی رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی را نداشته است، و تیم هایی چون یوونتوس زود حذف شده اند، و اکنون این مدیر بعد از روبرو شدن با قرعه بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی گفت:

برای من یک افتخار است که نماینده اتلتیکو مادرید و هواداران آنها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیمی چون بایرن مونیخ باشم. نسبت به این واقعیت خوشحالم، و همچنین از حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها نیز خوشحالم. 

اتلتیکو مادرید انعطاف پذیری کافی برای مقابله با این نوع بازی ها را نشان داده است و امیدوارم که این انعطاف پذیری را در حال حاضر نیز حفظ کرده باشیم. نمی دانم این خوب است یا بد که بایرن نمی خواست با ما روبرو شود، اما این نشانگر احترامی است که در سال های اخیر کسب کرده ایم.

هر دو دیدار نیمه نهایی بسیار سخت خواهند بود، چون به این معنی است که چهار تیم حاضر در این مرحله از رقابت ها، نشان داده اند که ظرفیت لازم برای حضور در نیمه نهایی را داشته اند. دو بازی بسیار مهم در نیمه نهایی خواهیم داشت. به علاوه، احتمال تکرار فینال سال 2014 میان دو تیم اسپانیایی هم وجود دارد.

قبلاً هم نشان داده شده است که در دو بازی خیلی چیز ها می تواند تغییر کند. کاری که باید انجام دهید، این است که در هر مسابقه طوری به میدان بروید که گویا یک فینال واقعی است. هر بازی متفاوت خواهد بود. باید سبک خود را حفظ کنیم و کاری که در هر بازی انجام می دهیم را تکرار کنیم.

وی در مورد اظهارات رومنیگه هم گفت:

کسانی که باید صحبت کنند، بازیکنان هستند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد