پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

هوینس: پپ می‌تواند با یک موفقیت بزرگ بایرن را ترک کند؛ درباره سه گانه صحبت نمی کنم

http://bundesligafans.ir/Resource/Banner/dm1ide3j.43j.jpg

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ

اولی هوینس مدیر بایرن که به تازگی مدت حبس خود را به اتمام رسانده در یک مصاحبه با روزنامه محلی tz درباره رسیدن تیم بایرن به مرحله نیمه نهائی و اهداف این تیم صحبت کرده است.

آقای هوینس چه چیزی از صعود به نیمه نهائی شما را تحت تاثیر قرار داد؟

من برای تیمی که داریم خیلی خوشحالم من فکر میکنم سزاوارانه و با مدیریت خوب به این مرحله رسیدیم.

فکر می‌کنید این مرتبه از مرحله نیمه نهائی فراتر میروید؟

همانطور که شما میدانید باید تا زمان قرعه کشی صبر کنیم ولی به نظرم آنچه که تیم تا این مقطع از فصل انجام داده است، فوق العاده بوده نباید فشاررا بر روی تیم زیاد کنیم چون در این برهه هر اتفاقی میتواند روی شرایط پایدار تیم تاثیر بگذارد و این مسئله در بازی های بزگ نمایان شود.

قرعه منچستر سیتی قرعه مورد علاقه شماست اینطور نیست؟

من اهمیت نمیدهم با چه حریفی روبرو شویم، ما باید سعی کنیم رو به جلو حرکت کنیم.من برای تیم و مربی خیلی خوشحالم زیرا حالا او می‌تواند با رسیدن به یک هدف بزرگ خداحافظی کند و به نظرم او شایسته این موضوع است.

آیا رویای سه گانه تیم هنوز زنده هست؟

در این مورد صحبت نمیکنم.


منبع:بوندسلیگا فنز، مرجع خبری بوندس‌ لیگا و فوتبال آلمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد