پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

ویدال :بازی دشواری بود

ویدال :بازی دشواری بود

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ به نقل از وب سایت رسمی بایرن مونیخ،پس از بازی مهیج امشب بنفیکا و بایرن مونیخ که با برد صدر نشین بوندسلیگا همراه شد، بازیکنان با سایت رسمی‌ بایرن مونیخ مصاحبه کوتاهی‌ انجام دادند. ارتورو ویدال، زنندهٔ گل اول بایرن مونیخ، راجع به بازی این گونه می‌گوید:

 بازی‌ بسیار دشواری بود، ولی‌ ما توانستیم به نیمه نهایی برسیم. من هرکاری برای کمک به تیم‌ برای رسیدن به اهدافمان می‌کنم. امیدوارم بتوانم در آینده به گل زدن ادامه بدهم و به تیم‌ کمک کنم.

همچنین جاشوا کیمیش، پدیده جوان مونیخی ها، نظر خود را در مورد بازی امشب این گونه بیان می‌کند:

 

 بعداز خوردن گل اول، ما نگذاشتیم آنها ما را از مسیر خود منحرف کنند. در نیمهٔ دوم ما زمام بازی‌ را در دست و چند شانس برای زدن گل سوم داشتیم. بعداز ضربه‌ٔ آزاد ما گل دوم که بازی را مساوی کرد، خوردیم. اما، بقیه چیز‌ها بسیار روشن بود. من خوشنودم که در بازی‌‌های مهم شرکت می‌کنم. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد