پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

لام: حضور در مرحله نیمه نهایی برای پنجمین بار پیاپی باورنکردنی است

لام: حضور در مرحله نیمه نهایی برای پنجمین بار پیاپی باورنکردنی است

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ بازیکنان بایرن مونیخ پس از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

-به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، فیلیپ لام -کاپیتان باواریایی ها پس از تساوی 2-2 مقابل بنفیکا و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا پیرامون این دیدار این چنین اظهار نظر نمود:

حال و هوای استادیوم فوق العاده و بی نظیر بود. بسیار از جو موجود لذت بردیم. کاری که انجام دادیم دشوار بود. امروز توانستیم تسلط بیشتری بر فضاهای میان دفاع و هافبک داشته باشیم. از لحاظ دفاعی خوب عمل کردیم و در مقایسه با بازی رفت از دقت بیشتری برخوردار بودیم. حالا برای پنجمین بار پیاپی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانا حضور داریم. این باورنکردنی است. طبیعیست که زمانی که یک تیم در جمع 4 تیم برتر قرار دارد، به دنبال پیشروی به مرحله بعد و موفقیت های بزرگتر است. رقابت هنوز ادامه دارد.

همچنین توماس مولر که گل دوم بایرن را به ثمر رساند گفت:

استادیوم جو فوق العاده ای داشت.بازی بسیار فشرده و در برخی مواقع پایاپای بود. بنفیکا نشان داد که انها می توانند هر کاری را انجام دهند و توانایی سخت کردن کار برای ما را دارند. در این شرایط و با این بازی فشرده، کار ما به عنوان مهاجمین تیم خیلی سخت خواهد شد. اما در کل تیم برتر میدان بودیم و با شایستگی به مرحله بعد صعود کردیم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد