پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

همراهی هوینس با بایرنی‌ها در سفر پرتغال

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ

رئیس پیشین بایرن برای نخستین بار بعد از آزادی‌اش از زندان، باشگاه سابقش را در یک سفر خارجی همراهی کرد.

بازیکنان و کادر فنی بایرن مونیخ که جهت برگزاری دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی چمپیونزلیگ مقابل بنفیکا در پرتغال بسر می‌برند یک همراه ویژه دارند: اولی هوینس ،رئیس قبلی این باشگاه، که در حال حاضر هیچ سمت حقوقی در بایرن ندارد و به تاکید خودش تنها یک هوادار و تماشاگر قلمداد می‌شود، در کنار همسرش برای نخستین بار از زمان آزادی‌اش از زندان به خارج از آلمان سفر کرده است.



کارل هاینس رومنیگه ضمن ابراز رضایت از همراهی این همکار پیشین اذعان کرد:" خوشحالم که او با ماست و امیدوارم سفر رضایت‌بخشی را همراه با همسرش تجربه کند. خیلی خوب می‌شود اگر بتوانم با جشن صعود به نیمه‌نهایی او را به صرف یک نوشیدنی دعوت کنم."

ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی باشگاه بایرن نیز گفت:" اینکه اولی ما را مشایعت می‌کند بسیار هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی است. او به بایرن تعلق دارد و خوشحالیم که حضورش به اعتماد به نفس‌مان می‌افزاید."



او سپس با اشاره به تنها باخت بایرن در فصل جاری بوندسلیگا که مقابل ماینس و با حضور اولی هوینس رقم خورد، به شوخی افزود:" البته ماینس نشان داد که حضور اولی تضمین‌کننده نیست! اما خودمان باید این موضوع را حل کنیم."
گفتنی هوینس که مارس 2014 به جرم فرار مالیاتی به زندان افتاده بود، بیست و نهم فوریه سال جاری بعد از تحمل 637 روز حبس آزادی‌را جشن گرفت. آخرین سفر خارجی او که آن هم با هدف همراهی بایرنی‌ها در لیگ قهرمانان بود، فوریه 2014 به لندن برای مصاف با آرسنال اتفاق افتاد.


منبع:ورزش سه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد