پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

معمای آرین روبن در رسانه‌های آلمان

مقامات بایرن ادعای مصدومیت هافبک هلندی‌شان که توسط یکی از روزنامه‌های آلمان منتشر شده بود را تکذیب کردند

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  بایرن مونیخ مدتی است که نمی‌تواند از حضور آرین روبن در میادین بهره‌مند باشد و خبر دقیقی هم از سوی مقامات رسمی این باشگاه درمورد شرایط این بازیکن منتشر نمی‌شود.

امروز و در پی ادعای "بیلد اشپورت" مبنی بر آسیب‌دیدگی جدی این بازیکن از ناحیه رباط، مارکوس هورویک به واکنش وادار شد. او که مدیر روابط عمومی باشگاه بایرن است تاکید کرد:" این خبر صحت ندارد. با چنین مصدومیتی او هرگز اجازه نداشت و نمی‌توانست حتی راه برود." این در حالی است که خود این بازیکن اخیرا به "کیکر" گفت:" وضعیتم واقعا دلسردکننده است اما من تسلیم آن نخواهم شد."

کارل هاینس رومنیگه نیز روز گذشته درمورد این بازیکن گفت:" ما به همه بازیکنانمان احتیاج داریم؛ حتی به روبن در همین وضعیت هفته‌های اخیرش. عالی می‌شود اگر او خیلی زود به جمع ما برگردد. اما فعلا با مشکل دردهای عضلانی دست به گریبان است. تمرین می‌کند، راه می‌رود، اما هنوز لازم است صبر داشته باشد. الان هیچ پیش‌بینی و تشخیصی امکان ندارد."

آنچه مشخص است این است که روبن از پنجم مارس و تساوی بدون گل مقابل بروسیا دورتموند هیچ بازی دیگری برای باواریایی‌ها انجام نداده است. اما بالاخره روز دوشنبه به محل تمرین تیمش رفت و در حال انجام تمرین سبکی دیده شد.


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد