پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

آنچلوتی: فاصله بایرن مونیخ با بارسلونا کم شده است؛ گواردیولا، مربی ایده آلی برای بایرن مونیخ است

آنچلوتی: فاصله بایرن مونیخ با بارسلونا کم شده است؛ گواردیولا، مربی ایده آلی برای بایرن مونیخ است

 

 به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ   بارسلونا در بازی رفت با نتیجه 2 بر 1 اتلتیکو مادرید را شکست داده و تیم بایرن مونیخ در خانه با یک گل از سد بنفیکا گذشته است.

به نقل از گل، کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید و سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ اعتقاد دارد بایرن فاصله اش با بارسلونا را کم کرده و پیش بینی قهرمان این فصل لیگ قهرمانان کار سختی است.

تا هفته قبل همه مثل من فکر می کردند که بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان این فصل خواهد شد. حال اما چیزی قطعی نیست. بارسلونا در این هفته افت محسوسی داشته است و سخت است که بگوییم چه کسی قهرمان این رقابت ها خواهد شد.

بایرن مونیخ فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. آن ها در بوندس لیگا در صدر قرار دارند و در لیگ قهرمانان مدعی هستند. انتظارات از بایرن مونیخ بالا است. آن ها در بازی رفت مقابل بنفیکا نتیجه خوبی گرفته اند و شانس زیادی برای صعود به جمع چهار تیم برتر دارند.

پپ گواردیولا درحالی در آخر فصل مونیخ را ترک می کند که در رسانه به علت نبردن لیگ قهرمانان از او انتقاد شده است. آیا این مرد اسپانیایی در راه درست است؟

من فکر می کنم. از همه مربی ها انتقاد می شود. برای مثال به لوییز انریکه نگاه کنید. او 39 بازی با بارسلونا شکست نخورد اما به خاطر شکست در ال کلاسیکو بسیار از او انتقاد شد. انتقاد ها برای مربیان طبیعی هستند. گواردیولا از بایرن و اطرافش به خوبی شناخت دارد و مربی ایده آلی برای باواریایی ها است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد