پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

واکنش رومینیگه به شایعات جدایی گوتزه

نایب رئیس بایرن جدایی قریب‌الوقوع هافبک ناراضی تیمش را منتفی ندانست اما بیشتر اخبار منتشره در اینباره را شایعه ارزیابی کرد.

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  در پی انتشار گمانه‌زنی‌های بسیار درمورد نارضایتی ماریو گوتزه از نیمکت‌نشینی و عدم نیاز پپ گواردیولا به او، کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، به واکنش واداشته شد.

او که با "شوابیشه سایتونگ" گفتگو می‌کرد اظهار داشت:" ما در هفته‌های تعیین‌کننده‌ای بسر می‌بریم و باید صد در صد تمرکزمان را روی زمان حال و شرایط فعلی بگذاریم؛ تنها چیزی که الان مهم است همین است. بعد از آنکه همه بازی‌ها انجام شدند آنگاه ماریو می‌تواند به دفتر من بیاید و در مورد آینده‌اش با بایرن صحبت کند.

قرارداد او همچنان اعتبار دارد و از همینرو بسیاری از اخبار صرفا شایعه و گمانه‌زنی است. تا امروز نه ماریو و نه مدیر برنامه‌هایش حرفی درمورد جدایی نزده‌اند. با این حال حتی من در روزنامه‌ها خواندم که او را در لیست خرید دورتموند قرار می‌دهند. ما ارتباط منظمی با این رقیبمان داریم اما هیچ مذاکره‌ای بر سر موضوع گوتزه با هانس یواخیم واتسکه نداشته‌ام."

گفتنی است قرارداد گوتزه با بایرن در حالی تا سال 2017 معتبر است که او در ماه‌های اخیر جایگاه ثابتی در تفکرات گواردیولا ندارد و بیشتر یک بازیکن ذخیره برشمرده می‌شود.


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد