پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

کان: بایرن و دورتموند می‌توانند قهرمان اروپا شوند


سنگربان سابق آلمان معتقد است حداقل یکی از جام‌های اروپایی امسال را یک تیم از آلمان خواهد برد.

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ الیور کان به موفقیت بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در فصل جاری رقابت‌های اروپایی ایمان دارد. 

اسطوره دروازه‌بانی آلمان در مصاحبه‌ای اذعان کرد:" بایرن مسلما همیشه یکی از کاندیداهای قهرمانی در چمپیونزلیگ است؛ و چنانچه بروسیا دورتموند مانع بزرگش یعنی لیورپول را از پیش رو بردارد آنها هم شانس قهرمانی لیگ اروپا خواهند بود.

اتفاقا وقت آ رسیده که قهرمانی لیگ اروپا به یک تیم آلمانی برسد. اگرچه بازی رفت زردپوشان وست‌فالن مقابل لیورپول با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید اما آنها می‌توانند با بردن بازی برگشت که پنج‌شنبه برگزار می‌شود به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند. توماس توخل نشان داده که می‌تواند تیمش را برای چنین دیدارهای حساسی به بهترین شکل ممکن آماده کند."


او درمورد وولفسبورگ هم که بازی رفت مرحله یک‌چهارم پایانی چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید را با نتیجه 2 بر 0 به سود خود به پایان برد، گفت:" چنانچه آنها فراتر از سطحشان بازی کنند، همه چیز ممکن خواهد بود. البته من شخصا فضای پرشور و هیجان استادیوم افسانه‌ای سانتیاگو برنابئو را خوب می‌شناسم.

خودم بارها و بارها در مادرید بازی کردم و آنجا شاهد خرد شدن تیم‌های متعددی هم بوده‌ام. کهکشانی‌ها در این استادیوم به راحتی می‌توانند بازی را 4 بر 0 یا حتی 5 بر 0 بسود خود کنند اما من به دیتر هکینگ ایمان دارم و می‌دانم او از عهده‌اش برمی‌آید."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد