پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

علت تعویض ویدال در بازی با اشتوتگارت

 

نایب رئیس بایرن دلیل تعویض ویدال در دیدار امروز مقابل اشتوتگارت را فاش کرد.

 به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ ساعتی پیش بایرن مونیخ در هفته بیست و نهم بوندسلیگا موفق شد میزبان خود اشتوتگارت را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و با کسب 75 امتیاز صدرنشینی خود در فصل جاری بوندس‌لیگا را تحکیم بخشد.
بعد از پایان این مسابقه کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن، گفت:" بازی بسیار خوبی امروز در مقابل اشتوتگارت ارائه کردیم، سه گل زدیم و کاملا راضی هستیم. الان یک بازی دشوار و خارج از خانه مقابل بنفیکا پیش رو داریم. با احترام کامل به آنجا خواهیم رفت. چنانچه در لیسبون یک گل بزنیم، بهترین چشم‌انداز را برای راهیابی به نیمه‌نهایی خواهیم داشت. فرانک ریبری امروز یک بازی عالی ارائه داد و بهترین بازیکن زمین بود. تعویض زودهنگام آرتورو ویدال تصمیم مربی بود و من می‌توانم درکش کنم چرا که اگر یک خطای دیگر می‌کرد کارت قرمز را پیش چشمش می‌دید."
ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی بایرن، نیز گفت:" بسیار خوشحالیم که این پیروزی را برای بیلانمان در بوندسلیگا کسب کردیم اما این موفقیت برای چمپیونزلیگ و بازی چهارشنبه‌مان در لیسبون هم بی‌اهمیت نیست.

آرتور می‌خواهد همیشه بازی کند و هیچگاه هم از پا نمی‌نشیند، این کاملا روشن است. اما حرکات داور طوری بود که احساس خطر کردیم و باید واکنشی نشان می‌دادیم."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد