پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

اینفوگرافی بوندس لیگا؛ نگاهی به 6 دیدار باقی مانده مدعیان سهمیه

اینفوگرافی بوندس لیگا؛ نگاهی به 6 دیدار باقی مانده مدعیان سهمیه

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ با رسیدن به 6 هفته پایانی بوندس لیگا، رقابت برای کسب دو سهمیه باقی مانده لیگ قهرمانان و همین طور لیگ اروپا حساس تر شده است. در بوندس لیگا سه تیم اول به طور مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می کنند، تیم چهارم راهی رقابت پلی آف برای سهمیه لیگ قهرمانان می شود و تیم های پنجم و ششم نیز به طور مستقیم به لیگ اروپا می روند. از آنجا که سه تیم از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان، در رتبه های اول تا سوم لیگ جای گرفته اند، انتظار می رود سهمیه لیگ اروپای قهرمان جام حذفی نیز، به تیم هفتم جدول بوندس لیگا برسد.

بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند با روند فوق العاده ای که این فصل داشته اند دو رتبه اول جدول را تا پایان فصل بین خود تقسیم خواهند کرد و 6 هفته مانده به پایان لیگ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده اند. 

برای کسب دیگر سهمیه ها رقابت بسیار حساس و نزدیک است، به طوری که تیم هفتم جدول تا کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا تنها 4 امتیاز فاصله دارد. وولفسبورگ که حال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر است و از شانس خوبی برای صعود به نیمه نهایی بهره می برد تیم هشتم جدول بوندس لیگا است و نیاز به جبران اختلاف 6 امتیازی برای کسب سهمیه لیگ اروپا دارد. 

در جدول زیر، بازی های باقی مانده هشت تیم بالای جدول، و نتایج 5 دیدار اخیرشان با تیم هایی که با آن ها بازی دارند، نشان داده شده است. 

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد