پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

ویدال مذاکره با چلسی را رد کرد؛ من در مونیخ خوشحالم

ویدال مذاکره با چلسی را رد کرد؛ من در مونیخ خوشحالم

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  آرتورو ویدال، ستاره سابق یوونتوس که سابقه بازی تحت نظر کونته را دارد، از این می‌گوید که در مونیخ خوشحال است.

بر اساس گزارش خبرگزاری اکسپرس، چندی قبل دیلی میل ادعا کرد در صدر لیست خرید کونته برای فصل بعد، آرتورو ویدال شیلیایی قرار دارد. همچنین در ادامه ادعای خود آورده بود که مذاکرات با مرد 28 ساله خط میانی باواریایی‌ها آغاز شده است. توافق چلسی و کونته چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد.

کونته درباره انتقال ویدال به چلسی به اکسپرس اسپورت گفت:

دوست دارم ویدال را ترکیب داشته باشم. او یک بازیکن شگفت آور است.  او فیزیک و تکنیک فوق العاده‌ای دارد. اگر من مربی او باشم شگفت انگیز خواهد بود. من او را در همه تیم‌هایم می‌خواهم.

اما به نظر می‌رسد ویدال قصد ندارد تا به کونته در لندن ملحق شود. او در مصاحبه با BioBio گفت:

من در اینجا (مونیخ) خیلی خوشحال هستم. من چیزهای زیادی را اینجا برنده می‌شوم و فکر می‌کنم خانواده‌ام نیز در چنین شرایطی است. (اشاره به خوشحال بودن خانواده‌اش در مونیخ)

ویدال ادامه داد:

اینجا خوشحال هستم و هنوز زمان زیادی تا پایان قراردادم مانده است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد