پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

آیا فصل برای روبن به پایان رسیده است؟

آیا فصل برای روبن به پایان رسیده است؟

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ گویا مصدومیت روبن، وینگر خلاق بایرن مونیخ تا حدی است که ممکن است تا زمان آمادگی کامل وی، فصل جاری به پایان برسد.

به نقل از sport1، بایرن مونیخ فعلا نمی تواند از ستاره هلندی اش استفاده کند و هیچ برنامه زمانی برای بازگشت او به میادین هم اعلام نشده است.

گویا هنوز هم در مورد وخامت اوضاع کشاله ران وی اطلاعات دقیقی در دست نیست و مشخص نیست او دقیقا چه زمانی می تواند با آمادگی کامل به ترکیب اصلی بایرن برگردد. آنچه مشخص است او قطعا در بازی برگشت بایرن با بنفیکا در لیگ قهرمانان و بازی با وردربرمن در جام حذفی آلمان غایب خواهد بود. 

روبن در مصاحبه با کیکر اظهار داشته است:

 

من به سختی کار خواهم کرد تا دوباره به ترکیب اصلی تیم برگردم. اما هیچ برنامه زمانی برای این بازگشت نمی توان در نظر داشت. واقعا باعث تاسف است. من در اوج بودم و همه چیز خوب بود. من برای حضور در بازی های بزرگ آماده بودم. اما باز هم ناامید نمی شوم و به تلاش و تمرین ادامه می دهم. 

اول گفته می شد روبن تنها سرماخوردگی دارد. بعد هم زامر از مشکلی جزئی در پای او گفت. اما در ادامه او نتوانست با تیم تمرین کند و کم کم مشخص شد مشکلات وی بسیار وخیم تر است. 

حالا باید دید این ستاره هلندی بایرن که نقش پررنگی در موفقیت های تیم دارد می تواند در بازی های مهم پایان فصل در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان برای باواریایی ها به میدان برود یا فصل برای او به پایان رسیده است!

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد