پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

لواندوفسکی: برنامه مشخصی برای آینده ندارم

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بار دیگر با اظهارات مبهم در مورد آینده اش، تردیدها پیرامون ماندن در این تیم را افزایش داد.

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، در جدید ترین گفت و گوی خود بار دیگر از اظهار نظر شفاف پیرامون آینده اش خودداری کرد.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ گفت:" برنامه مشخصی برای آینده ندارم. هیچ نقشه ای در ذهنم وجود ندارد که بگوید سال آینده کجا بازی خواهم کرد. احساس خوبی در بایرن دارم و در حال حاضر آینده ام مسئله اصلی محسوب نمی شود. هیچ فشاری را احساس نمی کنم.
نمی خواهم در مورد آینده فکر کنم و می خواهم آرام باشم. قهرمانی با بایرن در حال حاضر مهم ترین هدف من است و می خواهم به تیمم در راه کسب افتخارات بیشتر کمک کنم."

لواندوفسکی در 41 بازی موفق به زدن 36 گل برای بایرن در فصل جاری شده است.

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد