پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

گواردیولا: نباید بنفیکا را دست کم بگیریم؛ به فکر پیروزی پر گل در لیسبون هستیم

گواردیولا: نباید بنفیکا را دست کم بگیریم؛ به فکر پیروزی پر گل در لیسبون هستیم

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  بایرن مونیخ سه شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با یک گل بنفیکا را شکست داد. بازی برگشت در لیسبون برگزار خواهد شد.تک گل بایرنی ها را آرتورو ویدال به ثمر رساند.

 

 

 

به نقل از ESPN، پپ گواردیولا از برد تیمش راضی است و گفته است تیمش در پی تکرار نتیجه در پرتغال است. وی بازی فرانک ریبری را باورنکردنی توصیف کرد.

من از نمایش تیم در بازی امشب راضی است اما در 20 دقیقه اول بازی، خوب کار نکردیم. بازی برگشت در لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم است و تفاوت زیادی ایجاد می کند. ما می دانیم که بنفیکا در لیسبون تیم دیگری خواهد بود و از این بازی بهتر بازی خواهد کرد. در بازی برگشت امکان این هست که نتیجه دیگری رقم بخورد. در مونیخ اگر با گل های زیادی پیروز نشوید، نتیجه خوبی به دست نیاورده اید. قصد ما این است که در لیسبون نیز خوب بازی کنیم و با گل های زیاد پیروز شویم.

من فهمیده ام که مردم تیم بنفیکا را دست کم می گیرند و از این بابت هشدار داده بودم. من بسیاری از بازی های لیگ پرتغال را دیده ام و بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ام.

آرتورو ویدال در چند ماه اخیر خوب کار کرده است. او تجربیات زیادی دارد. گلی که او به ثمر رساند برای ما بسیار مهم بود. ما شانس های زیادی در بازی امشب داشتیم. برای پیروزی به لیسبون سفر خواهیم کرد. من به تیمم اطمینان دارم. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد