پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

کیمیچ و تیاگو پس از رفتن پپ هم موفق می‌شوند

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ می گوید که رفتن سرمربی این تیم در فصل آینده نمی تواند تاثیری در عملکرد تیاگو و کیمیچ داشته باشد.

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  بسیاری بر این عقیده هستند که ترک بایرن مونیخ توسط پپ گواردیولا در فصل آینده، کار را برای بازیکنانی همچون تیاگو و کیمیچ دشوار می کند. با این حال ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی بایرن، چنین اعتقادی ندارد.


آلونسو به سایت گل گفت:" زمان در این مورد تعیین کننده خواهد بود اما کیمیچ و تیاگو هر دو بازیکنان فوق العاده با کیفیتی هستند که در آینده هم می توانند نقش مهمی را در تیم عهده دار باشند. همان طور که در حال حاضر این دو بازیکنان مهمی برای تیم محسوب می شوند. کیمیچ در پست مدافع میانی برای تیم در حال حاضر به میدان می رود و باید نسبت به عملکردی که او در زمین و در این پست از خود نشان می دهد، افتخار کرد. آینده بایرن مونیخ بر مبنای بازیکنانی همچون آلابا، کیمیچ، تیاگو، مولر و مارتینز پایه ریزی شده و تیم پروژه خوبی برای آینده دارد."


شاگردان گواردیولا فصل گذشته در مجموع 5-3 مغلوب کاتالان‌ها شدند و در نوکمپ، 3-0 شکست خوردند. احتمال برخورد دو تیم در چمپیونزلیگ وجود دارد و آلونسو عنوان کرد که امسال تیمشان وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته داشت.
او گفت:" نمی‌دانم آنها شانس بیشتری نسبت به ماد ارند یا نه ولی شکی نیست که در حال حاضر آنها خیلی خوب بازی می‌کنند. قبلا هم گفته ام که تا وقتی بیشتر بازیکنان تیم آماده هستند، فرق زیادی نسبت به سال گذشته داریم. فصل گذشته دو ماه آخر افتضاح بود و نتوانستیم رقابت خوبی داشته باشیم بنابراین اگر همه آماده باشند، شرایط متفاوت خواهد بود."
ژابی درباره احتمال قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ گفت:" هر چیزی در چمپیونزلیگ ممکن است تغییر کند. این یک هدف بزرگ برای آنهاست، همینطور که با اختلاف امتیازی که در لالیگا دارند، بردن آن خیلی دور از ذهن است. ولی رئال مادرید با بازیکنانی که دارد هر تیمی را می‌تواند شکست دهد زیرا آنها بارها ثابت کردند که چه بازیکنان بزرگی هستند."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد