پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

هیتسفلد: با دورتموند و بایرن در قلبم زندگی کرده ام؛ حمیدزیچ بازیکن مورد علاقه من بود

http://bundesligafans.ir/Resource/Banner/dptpcdye.f4n.jpg

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ fussball.news، اوتمار هیسفلد مربی افسانه ای ژرمن ها که سابقه مربیگری در دو تیم بزرگ فوتبال آلمان(بایرن مونیخ و دورتموند) را در کار نامه دارد مصاحبه مفصلی با انجام داده است.

آقای هیتسفلد شما کارنامه منحصر به فردی دارید، چگونه همه چیز برای شما درست پیش رفته است؟

من فردی هستم که نگاهم روبه جلو است و اگر تصمیمی بگیرم بر روی آن خواهم ایستاد. من قبل از تغییر یک باشگاه همیشه در این مورد فکر و مشورت می کردم تا ببینم تصمیم درست کدام است. از کارنامه خود بسیار خوشحالم و همچنین در مورد تصمیم هایی که گرفته ام، مثلا بعد از جام جهانی 2014 که سرمربی سوییس بودم پس از پایان مسابقات گفتم که دیگر کافی است.

لطفا صادقانه بگویید کدام زیبا تر بود برای شما، بایرن مونیخ یا دورتموند؟

این منصفانه نخواهد بود که من قاطعانه جواب دهم. آنها دو جنبه از زندگی من بودند که با تمام وجود و قلبم با آنها زندگی کرده ام. در دورتموند با هواداران زرد و مشکی فوق العاده اش شناخته شدم و در بایرن نیز همه چیز خوب بود. هرگز نمی توانم بین این دو انتخاب کنم چون با شور و شوق فراوان در این دو تیم کار کرده ام.

بازیکن مورد علاقه شما چه کسی بوده است؟

شما وقتی در حین مربیگری هستید نمی توانید به این سوال جواب دهید، چون این یک صحبت عمومی نیست، اما در حال حاضر من می توانم بگویم برازو!(حسن صالح حمیدزیچ)، او بازیکن مورد علاقه من بود، او بسیار پرانرژی و پر جنب و جوش بود مدام درگیر می شد و موقعیت بوجود می آورد، همچنین بازیکنی برای یک مربی نعمت است.

آیا اکنون مربیگری تغییر کرده است؟

البته، در گذشته فقط سرمربی بود و یک کمک و شاید یک مربی دروازه بانها، اما اکنون 6،7 دستیاردر کنار سرمربی وجود دارند حتی مربی بدنساز، اکنون بسیاری از کارهایی که باید سرمربی در گذشته خود انجام می داد به دستیاران واگذار می شود.

دستیار وفادار شما میشاییل هنکه بود، او اکنون کمک مربی در اینگول اشتات است؟

میشاییل برای من حکم طلا را داشت، او تنها دستیارم نبود بلکه دوستم بود، او از نظر فنی بسیار آگاه بود و به موفقیت من در بوندس لیگا کمک بسیاری نمود، هنکه بسیار وفادار بود و در مورد هر بازیکنی می توانستم با او صحبت کنم اکنون نیز با او در ارتباط هستم و او پیام های تبریک زیادی به خاطر موفقیت های اینگول اشتات از طریق اس ام اس از من دریافت کرده است( باخنده)

مربیگری امروزه را چگونه می بینید؟

همیشه تلفیقی از مربیان جوان و قدیمی وجود دارند، اما به طور فزاینده ای ما مربیان جوانی را می بینیم که با اعتماد به نفس بالا کار می کنند و آنها در خرید بازیکنان جوان بهتر عمل می کنند اما در آنسو تجربه نیز بسیار مهم است مثلا هوب استیونس توانست با تجربه اش دو بار اشتوتگارت را در لیگ نگه دارد.

شما یک عشق عمیق با هواداران دارید این موضوع چه اهمیتی دارد؟

برای هر مربی پذیرش عمومی و قدردانی از کارش بسیار مهم است. هواداران تاثیر زیادی در آمدن مربی آینده دارند، شناخت سرمربی از خواست هواداران بسیار مهم است چون با یک تصمیم می تواند میلیون ها هوادار را خوشحال کند و این احساس بسیار خوبی است.

چه تیمی قهرمان بوندس لیگا خواهد شد؟

بایرن با اطمینان بازی می کند اما دورتموند نیز سزاوار قهرمانی است چون فصل بزرگی داشته اند، بازی بایرن با کلن نشان داد رقابت می تواند تا چه حد نزدیک باشد.

آیا آنجلوتی جانشین خوبی برای پپ است؟

این بهترین تصمیم بود، آنجلوتی چهره ای محبوب است و در برقراری ارتباط خوب کار می کند، او انسان خوبی است و من بسیار او را دوست دارم.

ماریو گوتزه در بازی با ایتالیا متقاعد کننده بود اما در بایرن اوضاع برایش خوب پیش نمی رود،چرا؟

برای گوتزه تورنمنتهای بزرگ جای نشان داده توانایی هایش است، در بایرن مونیخ و زیر نظر پپ او انتخاب اول نیست چون رقابت در آنجا بی رحمانه است. در تیم ملی درها بر روی گوتزه باز است و این رقابتهای بین الملی(یورو) می تواند موقعیتهای بهتری برای او به ارمغان بیاورد، این یک فرصت خوب برای او است و باید از این فرصت استفاده کند این پسر!


منبع:بوندسلیگا فنز، مرجع خبری بوندس‌ لیگا و فوتبال آلمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد