پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

فرگوسن: دخیا را به نویر ترجیح دادم

سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، فاش کرد که توانایی های داوید دخیا و نمایش های ‏درخشان او باعث شد تا این دروازه بان اسپانیایی را به مانوئل نویر ترجیح بدهد.‏

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  بعد از بازنشستگی ادوین فن درسار، فرگوسن به دنبال جانشین مناسبی برای او ‏بود و در این بین، دخیا و نویر گزینه های او بودند. در نهایت دخیا راهی الدترافورد شد و نویر به بایرن ‏مونیخ رفت. ‏
فرگوسن در مورد دلایل انتخابش گفت:" اریک استیل (مربی دروازه بان های منچستریونایتد) برای مدتی ‏دخیا را زیر نظر داشت اما ناگهان نویر در شالکه بازی های درخشانی ارائه داد. فکر می کنم شالکه ‏خوشحال می شد اگر ما می رفتیم و او را می خریدیم. ‏
اما مشکل من اریک بود زیرا او تاکید داشت که باید دخیا را بخریم. من به او گفتم "اما اریک، این پسره ‏نویر خیلی کامله، پخته است و شرایط فیزیکی اش بی نظیره" و او گفت" بله اما در سه سال آینده، دخیا ‏بهتر می شود"؛ من گفتم" این هم حرفی است"!‏
من و اریک برای دیدن بازی دخیا مقابل والنسیا رفتیم و چیزهایی که او در مورد دخیا گفته بود، چابکی، ‏اعتماد به نفس و سرعت عکس العمل، کاملا واضح بود. اریک با والدین او ارتباط برقرار کرد و رابطه ‏خیلی محکمی داشت؛ بنابراین من باید به او اعتماد به می کردم. خوشحالم که این کار را کردم زیرا نظر او ‏درست بود."‏


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد