پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

از وب سایت آلمانیSport1 مسیر دشوار بایرن مونیخ در راه فتح سه گانه

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user8748/news/1546332260-bayern-muenchen-franck-ribery-eintracht-frankfurt-1wahwywwzua7.jpg

 

 به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ بایرن مونیخ در ادامه فصل به سوی فتح تمامی عناوین ممکن هجوم خواهد برد، اما برای رسیدن به این هدف مسیری بسیار دشوار پیش روی پپ گواردیولا و بازیکنان وی قرار گرفته است.

ایستگاه های بایرن مونیخ برای فتح یک سه گانه دیگر تا انتهای فصل مشخص شده اند، تکلیف قهرمانی در رقابت های بوندسلیگا نهایتا در تاریخ چهاردهم ماه می مشخص خواهد شد و مونیخی ها با ادامه روند خود در این رقابت ها می توانند در این روز در ایستگاه میدان مارین شهر مونیخ و بالکن شهرداری این شهر، قهرمانی در این رقابت ها را جشن بگیرند، ایستگاه بعدی در تاریخ بیست و یکم ماه می در شهر برلین و استادیوم المپیک این شهر، محل برگزاری فینال رقابت های DFB Pokal خواهد بود، اما بی تردید مقصد نهایی مونیخی ها هفت روز بعد در استادیوم ژوزپه مه آتسای شهر میلان و محل برگزاری فینال رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا رقم خواهد خورد و همه برنامه ریزی و هدف سران بایرن مونیخ و پپ گواردیولا سرمربی این تیم در این فصل بر روی رسیدن به چنین ایستگاهی و پیروزی در آن متمرکز شده است.

برنامه فتح سه گانه مونیخی ها تا انتهای فصل به طور کامل مشخص شده است، اما پپ گواردیولا و شاگردانش برای تکرار موفقیت های بی نظیر بایرن مونیخ در سال 2013، راهی بسیار دشوار پیش روی خود دارند و برای رسیدن به چنین هدفی می بایست در طول مدت 57 روز، 14 بازی دشوار را انجام دهند. در شروع جدید بازی های باشگاهی بعد از اتمام بازی های دوستانه ملی، مونیخی ها در آلیانس آره نا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفتند و توانستند با تک گل فرنک ریبری سه امتیاز این دیدار را از آن خود نمایند.

در ادامه راه و با توجه به اختلاف پنج امتیازی بایرن مونیخ با دورتمونددر صدر جدول رقابت های بوندسلیگا، قهرمانی مونیخی ها در این رقابت ها چندان دور از دسترس به نظر نمی رسد و بعید به نظر می رسد که شاگردان پپ گواردیولا در ادامه این رقابت ها و در مصاف با تیم هایی نظیر اشتوتگارت، شالکه، هرتابرلین، مونشن گلادباخ، اینگول اشتات و هانوفر بی جهت امتیازی را از دست دهند، حتی اگر مانوئل نویر سنگربان تیم از ادامه بازی های بایرن مونیخ در بوندسلیگا به عنوان یک فینال نام برده باشد. کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ نیز بعد از پیروزی 1:0 مقابل کلن مدعی شده بود:"ما هنوز به هیچ پیروزی و موفقیت خاصی نرسیده ایم و می بایست همچنان متمرکز در همه رقابت ها باقی بمانیم."

منتقدین، مطبوعات و اغلب هواداران بایرن مونیخ اما موفقیت اصلی این تیم در این فصل را تنها در پیروزی در ایستگاه آخر و فتح لیگ قهرمانان اروپا می دانند، مونیخی ها در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها در تاریخ پنجم و سیزدهم آپریل به مصاف بنفیکا لیسبون خواهند رفت و در صورت عبور از این سد پرتغالی در تاریخ بیست و ششم آپریل و سوم ماه می میلادی، در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیمی بسیار قدرتمندتر و بزرگ تر در انتظار مونیخی ها خواهد بود. اما اینکه رویای کسب سه گانه مونیخی ها در این فصل تا چه حد شکننده و آسیب پذیر می باشد به خوبی در بازی مقابل یوونتوس تورین در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به نمایش کشیده شد، دیداری که مونیخی ها با گل ثانیه های پایانی توماس مولر از شکست و حذف از این مرحله نجات یافتند.

جبهه سوم مونیخی ها در این فصل رقابت های جام حذفی باشگاه های آلمان موسوم به DFB Pokal خواهد بود و بعد از دیدار برگشت مقابل بنفیکا شاگردان گواردیولا در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها و برای رسیدن به فینال برلین در تاریخ نوزدهم آپریل به مصاف وردربرمن خواهند رفت. هیجان خاصی برای رسیدن به افتخارات ماکزیمم در کادر مونیخی ها دیده می شود و وظیفه سنگینی پیش روی پپ گواردیولا برای افزایش و یا حفظ انگیزه شاگردان خود وجود ندارد و این سرمربی اسپانیایی تنها باید بتواند در ادامه راه و در بازی های حساس با در نظر گرفتن استراتژی مناسبی، مونیخی ها را برای مصاف با حریفان بزرگ خود آماده نماید.

بازیکنان ملی پوش بایرن مونیخ بدون آسیب دیدگی و مصدومیت خاصی از دیدارهای ملی بازگشته اند و در کنار هولگر بداشتوبر و ژروم بوآتینگ مصدوم، تنها آرین روبن هلندی نمی تواند در تمرینات تیمی حضور داشته باشد و به نظر می رسد روبن تنها هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بنفیکا لیسبون و همچنین دیدار نیمه نهایی DFB Pokal مقابل وردربرمن را از دست بدهد. حال گواردیولا وظیفه دارد با در نظر گرفتن سیستمی چرخشی با بازدهی بالا، فشار زیاد بر روی شاگردان خود را بکاهد و به بالانسی خوب در تیم خود دست یابد، چون مصدومیت بیشتر ستاره های تیم می تواند به قیمت از دست رفتن رویای مونیخی ها در پایان این فصل تمام شود و به همین دلیل می توان نقش مهم تری برای ماریو گوتسه در ادمه رقابت های این فصل متصور بود.

با توجه به اهمیت موفقیت بایرن مونیخ در آخرین فصل حضور پپ گواردیولا در مونیخ، سران این باشگاه همه تلاش خود را برای جلوگیری از تاثیرگذاری حاشیه ها و هیجانات منفی به کار بسته اند و اتمام بحث های مطبوعاتی بین ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه و اولی هوینس رئیس سابق بایرن مونیخ را می توان در این راستا دانست. فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه اما با این ادعا که "ریبری و بایرن جدانشدنی هستند" بار دیگر وفاداری خود را به مونیخی ها نشان داده و به بهترین وجه ممکن هارمونی احساساتی خاصی در فضای باشگاه به وجود آورده است. در ادامه فصل و در راه فتح سه گانه همانند سال 2013 هواداران مونیخی می توانند بر روی درخشش این بازیکن محبوب خود حساب نمایند.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد