پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

روبن: پروژه گواردیولا در منچستر سیتی را دنبال خواهم کرد

روبن: پروژه گواردیولا در منچستر سیتی را دنبال خواهم کرد

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ به نقل از Squawka، وینگر بایرن مونیخ از این می‌گوید که سرمربی فصل بعد منچستر سیتی فصل آینده فلسفه خود را در اتحاد به اجرا در خواهد آورد.

مدتی قبل، مشخص شد که سرمربی کاتالان سابق بارسلونا فصل آینده راهی اتحاد خواهد شد و کارلتو در آلیانز آرنا جای او را پر خواهد کرد. اکنون، آرین روبن که زیر نظر گواردیولا روزهای خوبی را سپری می‌کند، در گفتگو با Mail on Sunday گفت فلسفه پپ گواردیولا خیلی زود در اتحاد اجرا  خواهد شد. مرد هلندی گفت:

قطعا، او خیلی زود تفکرات خود را به تیم تزریق خواهد کرد، آن برداشتی که از فوتبال دارد، آن‌گونه که فوتبال را بازی کرده است. این همان دلیلی است که وی را [سران من سیتی] به عنوان سرمربی فصل آینده خود انتخاب کرده‌اند. این برای من بسیار جذاب خواهد بود تا ببینم چگونه با آن‌ها کار خواهد کرد و پروژه او در سیتی را دنبال خواهم کرد.

گفتنی است مردان اتحاد در حال حاضر با یک امتیاز از همشهری پر افتخار خود که این روزها به خواب رفته است، پیش هستند و سیتیزن‌ها تلاش می‌کنند فصل آینده در لیگ قهرمانان حاضر باشند. با این وجود احتمال دارد پپ گواردیولا فصل آینده را در لیگ اروپا آغاز کند.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد