پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

لواندوفسکی: گوتزه نباید به روزنامه‌ها توجه کند

لواندوفسکی: گوتزه نباید به روزنامه‌ها توجه کند

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ به نقل از فاکس اسپورتز، رابرت لواندوفسکی، ستاره خط حمله باواریایی‌ها درباره ماریو گوتزه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، صحبت کرد.

 

ماریو گوتزه جوان در سال 2013 میلادی پس از نمایش‌های درخشان خود در لباس زنبورها مورد توجه بایرنی‌ها قرار گرفت و به این تیم پیوست. اما زننده گل قهرمانی جهان تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 نتوانست درخشش خود در لباس دورتموند و مانشافت را در میان مردهای باواریا نیز تکرار کند؛ به‌گونه‌ای که در فصل جاری تنها 13 بار برای بایرن مونیخ به میدان رفته است.

 

با وجود این اتفاقات، اخبار زیادی مبنی بر جدایی استعداد آلمانی از جمع صدر نشین بوندس لیگا به گوش می‌رسد که مهم‌ترین آن‌ها بازگشت به وست فالن یا حضور  در جمع قرمز‌های آنفیلد هستند.

حالا اما رابرت لواندوفسکی، آقای گل فعلی بوندس لیگای آلمان پس از درخشش هم تیمی خود در بازی‌های دوستانه تیم ملی آلمان، از این می‌گوید که گوتزه باید باری دیگر خود را در ترکیب باواریایی‌ها ثابت کند. وی به Focus گفت:

ماریو در دیدارهای ملی ثابت کرد که بازیکنی عالی است. او نباید به اینکه مردم درباره او در روزنامه‌ها چه می‌نویسند، توجه کند. او به این فشارهای اضافی از سوی روزنامه‌ها نیاز ندارد. ماریو می‌داند چگونه از پس این اتفاقات برآید.

او بازیکن بایرن مونیخ است و هنوز فرصت زیادی تا پایان فصل دارد و می‌تواند اهمیت خودش را نشان دهد. او زمان زیادی دارد تا ثابت کند انتقاداتی که از او می‌شود، بی اساس است. او باید مدت بسیار طولانی در بایرن بماند، زیرا بازیکن بسیار بزرگی است.

لوا ادامه داد:

بزرگ‌ترین نقطه قوت او کارهایی است که در زمان کنترل توپ انجام می‌دهد. او می‌تواند از همین طریق کمک زیادی به خط حمله کند. این بزرگ‌ترین ویژگی اوست.

فکر می‌کنم اینکه شما به زمان نیاز داشته باشید تا پس از مصدومیت به فرم خوبتان بازگردید، امری طبیعی است. فراموش نکنید که در ابتدای فصل نیستیم و به پایان آن نزدیک می‌شویم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد