پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

بایرن مونیخ 1-0 اینتراخت فرانکفورت؛ برد خفیف شاگردان پپ با تک گل ریبری

بازی بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه یک بر صفر شاگردان کواچ را شکست دهد تا همچنان به یکتازی را در بوندسلیگا ادامه دهد.

، بایرن مونیخ در هفته بیست و هشتم رقابت های بوندسلیگا آلمان در آلیانز آرنا به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت و شاگردان پپ بازی را هجومی آغاز کردند تا اینکه فرانک ریبری موفق شد روی ریباند ضربه ماریو گوتزه دروازه حریفش را باز کند.

 

بازی در ادامه نیمه اول نیز با برتری مطلق مونیخی ها ادامه یافت. فرانک ریبری روز پرکاری را سپری می کرد و در متن اکثر حرکات بایرن قرار داشت. فرانکفورت نیز در خلق موقعیت روی دروازه بایرن ناکام بود و هیچ گاه نتوانست حضوری جدی و موثر در محوطه جریمه بایرن داشته باشد.

 

نیمه دوم هم با برتری بایرینی ها آغاز شد، اما بی دقتی مهاجمان بایرن اجازه گلزنی دوباره را به آنها نداد. شاگردان روبرتو کواچ که در آستانه سقوط به بوندسلیگا 2 قرار دارند، تمام تلاش خود را برای رسیدن به دروازه نویر انجام دادند، اما به گلی نرسیدند.

 

تا اینکه بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان رسید و بایرن مونیخ با این پیروزی خفیف 72 امتیازی شد و کماکان در صدر جدول قرار دارد. همچنین اینتراخت فرانکفورت با این شکست 27 امتیازی باقی ماند و در رده هفدهم جای گرفت.

منبع:ورزش 11

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد