پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

گوتزه: در تیم ملی احساس راحتی می کنم؛ برای خودم فوتبال بازی می کنم

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ ماریو گوتزه، مهاجم محبوب ژرمن ها توانست 17 گل خود برای مانشافت در 50 بازی ملی در برابر ایتالیا به ثمر برساند.به گزارش SPORT1، گوتزه که در بایرن مونیخ و زیر نظر گواردیولا به یک بازیکن نیمکت نشین بدل گشته اما در مانشافت همچنان آماده و سرحال نشان می دهد دراین باره می گوید:
 

من فکر می کنم که فقط مربی من در تیم ملی به من اعتماد به نفس داده است. او بسیار، بسیار به من اعتماد به نفس داده و به همین خاطر در تیم ملی بسیار احساس راحتی می کنم.

 

یواخیم لوو نیز در مورد گوتزه گفت:

 

ماریو بسیار پیشرفت کرده است، او در هفته ها و ماه های اخیر بسیاری از بازی ها را از دست داده است و من امیدوارم او دوباره اعتماد به نفس خود را بازیابد.

 

گوتزه در پایان راجع به نیمکت نشینی خود در بایرن می گوید:

 

من برای خودم فوتبال بازی می کنم، اکنون باید آماده شوم و ریتم بازی خود را پیدا کنم.اما الان در تیم ملی هستم( الان وقت صحبت راجع به بازی های باشگاهی نیست)

 

منبع:بوندسلیگا فنز، مرجع خبری بوندس‌ لیگا و فوتبال آلمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد