پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

گوتزه: یوآخیم لوو به من اعتماد به نفس دوباره داد

 به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ به نقل ازDFB، ماریو گوتزه که این روزها تحت هدایت پپ گواردیولا فرصت چندانی برای حضور در دیدارهای مونیخی ها پیدا نمی کند موفق شد تا در برابر ایتالیا گلزنی کند.

وی پس از این دیدار ابراز کرد:

 

بسیار خوشحال هستم. برای من خیلی مهم بود که دوباره در زمین حضور یابم چراکه چند وقتی است که این فرصت را از دست داده ام.

 

این خیلی عالی است که یوآخیم لوو به من اعتماد به نفس دوباره داد. خیلی خوشحال هستم که دوباره به میدان رفتم.

 

منبع:بوندسلیگا فنز، مرجع خبری بوندس‌ لیگا و فوتبال آلمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد