پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

رویس جایزه بهترین گل ملی آلمان را دریافت خواهد کرد

ادعای نشریه معتبر آلمانی؛ گوتسه سال گذشته خواهان بازگشت به دورتموند بوده است!  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  مارکو رویس جایزه بهترین گل ملی آلمان را پیش از دیدار دوستانه تیم ملی آلمان و ایتالیا دریافت خواهد کرد. دو تن از اعضای باشگاه هواداران تیم ملی آلمان به نام‌های یوتا کراس و وولفگانگ انگلهارت عصر دوشنبه با حضور در آخرین تمرین قبل از بازی دوستانه با لاجوردی پوشان ایتالیا در ورزشگاه آلیانس آره‌نا، انتخاب مهاجم بورسیادورتموند به عنوان زننده بهترین گل در رده ملی در سال 2015 را به وی ابلاغ کردند.

مارکو رویس در این باره گفت:

خیلی خوشحالم که مقامی مشابه با دوست خوبم ماریو گوتزه کسب می‌کنم. او نیز در سال 2014 این عنوان را به دست آورده بود. گل من هم به اهمیت گل گوتزه بود (می‌خندد). ولی اگر بخواهم جدی در مورد این قضیه صحبت کنم، باید به نقش پررنگ سامی خدیرا روی این گل اشاره کنم.

در نظرسنجی که از طرف باشگاه هواداران تیم ملی آلمان انجام شد، گل مارکو رویس به استرالیا با 35.8% آرا بهترین گل انتخاب شد. بعد از وی هم ماریو گوتزه با گل مقابل لهستان که باعث پیروزی 2-0 آلمان‌ها شد، با 27.2 % انتخاب دوم و همچنین گل توماس مولر در همان بازی به عنوان گل اول دیدار مقابل لهستان با 14.8% به عنوان گل منتخب سوم برگزیده شد.

 

بهترین گل‌های ملی سال‌های اخیر تیم ملی آلمان به انتخاب هواداران:

مارکو رویس (1-0 مقابل استرالیا) سال 2015
ماریو گوتزه (1-0 مقابل آرژانتین) سال 2014
سامی خدیرا (2-1 مقابل فرانسه) سال 2013

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد