پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

مهاجم کاذب یا مهاجم کلاسیک؛ دغدغه این روزهای یواخیم لوو

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ ابتدا باید دید یوگی با چه سیستمی در یورو حضور خواهد یافت. در جام جهانی 2014 یواخیم لوو با دو سیستم 433 و 4231 وارد زمین می شد. شاید در آن زمان عدم آمادگی میرو کلوزه و نبود مهاجم هدف دیگری در لیست تیم ملی باعث انتخاب سیستم 433 از سوی یوگی لوو گردید. ولی رفته رفته هر چه به بازیهای پایانی نزدیک می شدیم تیم لوو نیز بیشتر با سیستم 4231 بازی می کرد.

پست مهاجم

هیچ کس منکر این قضیه نیست که لوو علاقه زیاد به مهاجمینی دارد که بتوانند در کار تیمی شرکت کنند.شاید دلیل اینکه تنها مهاجمی که با خود به برزیل برد کلوزه بود همین مسئله باشد.

ماریو گومز

به نظر تنها مهاجمی که به معنای واقعی خصوصیات یک مهاجم هدف را دارد و به احتمال زیاد راهی فرانسه می شود ماریو گومز می باشد. حتی اگر لوو از گومز به عنوان بازیکنی در ترکیب ابتدایی استفاده نکند داشتن همچین بازیکنی در لحظاتی از بازی که تیم آلمان احتیاج به گلزنی دارد لازم می باشد. در بازی آخر آلمان، گومز از دو موقعیت گلی که بدست آورد هر دو را وارد دروازه کرد که البته یک گل با اشتباه داور آفساید اعلام شد.

توماس مولر

یکی دیگر از گزینه های لوو برای پست مهاجم توماس مولر است. مولر در بایرن با وجود مهاجم آماده ای مثل لواندوفسکی در این فصل در اکثر مسابقات در پست مهاجم کاذب بازی کرد ولی در این پست هم مولر توانسته آمار خوبی در گلزنی از خود بجا بگذارد. مولر بر خلاف گومز تمایل بیشتری دارد که در کارهای تیمی شرکت کند و شاید یک مهاجم صرف نباشد ولی همیشه با جا گیریهای مناسب برای خود موقعیت خلق می کند.

ماریو گوتزه

در مرحله گروهی جام جهانی 2014 به نوعی مهاجم هدف آلمان محسوب میشد ولی رفته رفته با نمایشهای ضعیف از ترکیب اولیه آلمان دور شد و به بازیکنی تبدیل گردید که به عنوان یار جایگزین وارد میدان می شود. در این فصل گوتزه به دلیل مصدومیت و همچنین عدم اطمینان گواردیولا تعداد بازی کمی را برای بایرن به میدان رفته و از شرایط آمادگی خوب خود به دور بوده است. باید دید در این دو ماه باقی مانده به شرایط ایده آل خود باز می گردد یا خیر.

مارکو رویس 

تقریبا شرایطی مشابه با مولر را در دورتموند سپری می کند. البته رویس چند سالی می شود که پست وینگر بازی می کند و در این پست هم جزو بهترینهای اروپا محسوب می شود. ولی رویس سابقه بازی در پست مهاجم هدف را نیز دارد.

یولیان دراکسلر

شاید بتوان گفت ستاره این روزهای وولفسبورگ در خط حمله کسی نیست جز یولیان دراکسلر. بازیکنی که با تکنیک، سرعتی و شوتهای محکم خود باعث صعود وولفسبورگ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است. البته خصوصیات دراکسلر بیشتر به یک وینگر شباهت دارد ولی یواخیم لوو می تواند با توجه به آمادگی و توانایی این بازیکن از او در پست مهاجم نیز استفاده کند.

کریم بلعربی

نمایش های خوب او در دو فصل گذشته باعث شد یکی از کسانی باشد که تقریبا بعد از جام جهانی 2014 به تیم آلمان دعوت می شود. با این وجود بعید به نظر می رسد با توجه به افتی که نسبت با دو سال قبل داشته و همچنین با وجود بازیکنان آماده ای مثل گومز، مولر، رویس، دراکسلر و اوزیل شانس حضور در ترکیب اولیه آلمان را داشته باشد ولی احتمال زیادی وجود دارد که راهی فرانسه بشود.

لوکاس پودولسکی

شاید بتوان گفت یواخیم لوو هیچ بازیکنی را به اندازه پودولسکی دوست نداشته باشد. بازیکنی که نمایش ضعیفش در جام جهانی 2014 محسوس بود و در لیگ ایتالیا و انگلستان هم بازیهای خوبی از خود به نمایش نگذاشت تا اینکه راهی لیگ ترکیه شد. لوکاس با 30 سال سن جزو با سابقه ترین بازیکنان تاریخ فوتبال آلمان می باشد. سرعت و شوتهای محکم در کنار تجربه بالا شانس این بازیکن را برای قرار گرفتن در ترکیب 23 نفره بالا می برد.

فولاند، کروزه و هرمان 

با وجود بازیکنان چند پسته ای مانند مولر، رویس، دراکسلر، گوتزه، شورله، اوزیل و بازیکنان با تجربه ای مثل گومز و پودلسکی احتمال کمی وجود دارد که این سه در ترکیب 11 نفره آلمان قرار گیرند ولی این امکان هم هست که بتوانند جزو مسافرین فرانسه باشند.

لروی سانه

با 20 سال سن چندین باشگاه بزرگ اروپا خواهان او می باشند. سانه قبلا یک بار به تیم بزرگسالان آلمان دعوت شده است.درخشش در سانتیاگو برنابئو آن هم در مقابل رئال مادرید و نمایش خوب این بازیکن در این فصل برای شالکه باعث شده طرفداران این تیم جدایی دراکسلر را از یاد ببرند.تکنیک سانه همان چیزی است که می تواند به تیم یواخیم لوو در مسابقات یورو کمک کند.باید دید یوگی به او اطمینان می کند یا خیر.

در آخر باید این نکته اضافه شود که بازیکنانی همانند لارس اشتیندل، یولیان برانت، پیر میشل لاسوگا، الکساندر مایر و چندین و چند نام دیگر می تواند برای یواخیم لوو به حساب بیاید که احتمال دیده شدن آن ها در چند ماه آینده بعید به نظر می رسد.


منبع:بوندسلیگا فنز، مرجع خبری بوندس‌ لیگا و فوتبال آلمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد