پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

گواردیولا: پیش از دیدن کرایف هیچ چیزی از فوتبال نمی دانستم!

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ پس از درگذشت کرایف که واکنش های زیادی در دنیای فوتبال داشت، پپ گواردیولا نیز درباره مربی سابقش صحبت هایی انجام داده است.

به نقل از Kicker، چند روز پیش بود که یوهان کرایف اسطوره باشگاه بارسلونا و تیم ملی هلند درگذشت و واکنش های زیادی را برانگیخت. پپ گواردیولا، سرمربی بایرن که پیش از این سابقه کار با کرایف را در بارسلونا داشته است اخیرا در مصاحبه ای با RAC1 درباره این اسطوره تاریخ فوتبال صحبت کرده است. او درباره کرایف گفت:

 

پیش از دیدن کرایوف هیچ چیزی از فوتبال نمی دانستم. مرگ او فقدان بزرگی بود اما میراث او پابرجاست. اگر شما ضعیف بازی می کردید باید انتظار سرزنش شدن توسط او را می کشیدید، او از شما می خواست بیشتر خودتان را نشان دهید و بیشتر مبارزه کنید. او می گفت شما بسیار بد بازی کردید چراکه بیش از حد دویدید. تنها از طریق اندیشه های او ما می توانیم فوتبال را درک کنیم. توصیه او بسیار مهم و کلیدی بود، او اعتقاد راسخی به غرایز داشت و همیشه می گفت که اگر از غرایز خودتان پیروی کنید هیچوقت اشتباه نخواهید کرد. وقتی من در ابتدای دوران بازیگری ام بودم او از من محافظت کرد، او به من نشان داد که چگونه باید رفتار کنم و چگونه باید خودم را از حواشی به دور نگه دارم. میراث او تمام نشدنی است.

 

منبع:بوندسلیگا فنز، مرجع خبری بوندس‌ لیگا و فوتبال آلمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد