پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

افشای تمایل گوتزه به بازگشت به دورتموند

 

رسانه‌های آلمانی فاش کردند هافبک نیمکت‌نشین بایرن یک سال پیش هم مایل به بازگشت به تیم سابقش بوده است.


 به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ ماریو گوتزه که تابستان 2013 در ازای مبلغ 37میلیون یورو از بروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، از زمان پایان جام جهانی برزیل تا کنون اگر چه در دوره‌ای به علت مصدومیت قادر به حضور در میادین نبود اما بطور کلی به نظر می‌رسد در تفکرات پپ گواردیولا جایگاهی ندارد و بیشتر یک مهره ذخیره برشمرده می‌شود. 
این موضوع بویژه در چند وقت اخیر گمانه‌زنی‌های متعددی را درمورد ترانسفر احتمالی او در پی داشته است. امروز نشریه معتبر "زود دویچه سایتونگ" فاش کرد این بازیکن در سال 2015 فاصله‌ای با امضای قراردادی دوباره با زردپوشان وست‌فالن نداشته است، اما این ترانسفر به دلیل رقم بالایی که باواریایی‌ها مطالبه می‌کنند به سرانجام نمی‌رسد. 
اما امسال شرایط متفاوت به نظر می‌رسد و دو باشگاه مذاکرات خود در اینباره را از پنجم مارس از سر گرفته‌اند و گفته می‌شود بایرن آماده است این بازیکن را تابستان آتی در ازای رقم 20 میلیون یورو به تیم سابقش بدهد و حال آنکه نام یوونتوس هم در میان مشتریان او به چشم می‌خورد.

گفتنی است تنها عامل بازدارند تحقق این ترانسفر می‌تواند کارلو آنچلوتی باشد که بعد از در دست گرفتن سکان هدایت بایرن بخواهد روی گوتزه به عنوان یک مهره کلیدی حساب باز کند.


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد