پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

کینگزلی کومان:عاشق بوندس‌لیگا شده ام

 

هافبک فرانسوی بایرن درمورد ویژگی‌های بوندسلیگا با تحسین سخن گفت.

 به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  کینگزلی کومان از پیوستنش به بایرن احساس فوق‌العاده خوبی دارد. برداشت اولیه او از سطح ورزش آلمان هم بسیار مثبت بوده است. 

این هافبک 19 ساله فرانسوی که تابستان 2015 با انتقالی قرض از یوونتوس به بایرن پیوسته، به وبسایت رسمی بوندس‌لیگا گفت:" من عاشق بوندس‌لیگا شده‌ام؛ سبک بازی اینجا مرا مسحور خود ساخته و به جز آن، در این لیگ مسابقه‌ای نیست که تمامی بلیت‌های آن به فروش نروند. 
حتی اگرچه بردن در یکایک بازی‌های این لیگ دشوار است مثل بازی در کلن که ما با شانس و اقبال یک گل زدیم و برنده شدیم، با این حال هفته‌ای نیست که به من خوش نگذرد و از حضور در این رقابت لذت نبرم. برای یک بازیکن اینجا همه چیز برای احساس خوشبختی کردن هست. 
هفته اخیر بی تردید زیباترین هفته‌ای بود که از زمان آمدنم به بایرن مونیخ داشته‌ام؛ اول اینکه سه پاس گل در بازی مقابل وردر برمن دادم و بعد یک گل و یک پاس گل مقابل یوونتوس. حالا باید صادقانه اعتراف کنم که حسابی خسته‌ام و این وقفه در لیگ به مناسبت برگزاری دیدارهای ملی کاملا به موقع اتفاق افتاد."

گفتنی است بر اساس مفاد قرارداد انتقال قرضی کومان که بین بایرن مونیخ و یوونتوس منعقد شده، باواریایی‌ها سال 2017 می‌توانند قرارداد این بازیکن را دائمی کنند.


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد