پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

کومان: بازی با یووه بهترین بازی عمرم بود؛ گواردیولا بهترین مربی جهان است

کومان: بازی با یووه بهترین بازی عمرم بود؛ گواردیولا بهترین مربی جهان است  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ کومان از این می‌گوید که دوست دارد کفش‌هایش را در بایرن مونیخ آویزان کند.

 به نقل از FourFourTwo، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ که به طور قرضی از یوونتوس به بایرن مونیخ پیوسته است، یکی از ارکان پیروزی باواریایی‌ها برابر بیانکونری در شب جادویی و فراموش نشدنی آلیانز آرنا بود.

باشگاه بایرن مونیخ می‌تواند قرارداد این ستاره 19 ساله خود را تا 30 آپریل سال 2017 میلادی دائمی کند و اینگونه که به نظر می‌رسد، این اتفاق خواهد افتاد.

کومان در همین رابطه تلفوت گفت:

بازیکنانی در زندگی حرفه‌ای خود موفق بوده‌اند که در چندین و چند بار به تیم‌های مختلف ترانسفر نشده‌اند. من در حال حاضر بازیکن یکی از سه باشگاه برتر جهان هستم و دوست دارم تمام دوران فوتبالم را برای بایرن به میدان بروم.

کومان کسی بود که سانتر ثانیه‌های پایانی بازی را برای توماس مولر ارسال کرد و وی نیز آن توپ را به گل تبدیل کرد. گلی که باعث شد بایرنی‌ها در مجموع بانوی پیر را در یکی از فراموش نشدنی‌ترین بازی‌های چند فصل اخیر فوتبال اروپا با نتیجه 6 بر 4 از پیش رو بردارند. کومان در رابطه با این بازی می‌گوید:

پیروزی برابر یوونتوس احتمالا بهترین اتفاق فوتبالی زندگی من است. آن بازی زیباترین بازی بود که من نیز بخشی از آن بودم. پپ گواردیولا به من گفت تمام تلاش و نیروی خودم را به کار بگیرم. فکر می‌کنم او بهترین مربی جهان از نظر تاکتیکی است؛ تنها کاری که می‌توانم انجام دهم، این است که به خاطر تمام کارهایی که برایم انجام داده از او تشکر کنم.

 

من تلاش می‌کنم تا هر روز خودم را بهبود ببخشم و از بازیکنی که دیروز بودم، بهتر شوم.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد