پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

اولتیماتوم نایب رئیس بایرن به من‌سیتی

نایب رئیس باشگاه بایرن موضع قاطعی در مقابل تلاش‌های من‌سیتی برای جذب بازیکنانش اتخاذ کرد.

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  بعد از اعلام پیوستن پپ گواردیولا به کادر فنی منچسترسیتی از تابستان آتی گمانه‌زنی‌های بسیاری درمورد همراهی برخی بازیکنان بایرن با این مربی به مقصد جزیره اعلام شده که تلاش برای مجاب کردن برخی از آنها از سوی باشگاه من‌سیتی هم تایید شده است. 

در اینباره امروز  کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، به "بیلد سایتونگ" گفت:" من از اظهارات همکارانم در باشگاه منچسترسیتی تعجب کردم. چرا که قراردادها سر جای خود هستند و سیتی هم باید این مسئله را در نظر داشته باشد و سر قول و قرارهایش بماند. آزادی عمل و حق زدن حرف آخر در اختیار بایرن است. 
هدف ما از ابتدا همین بود و در مورد داوید آلابا هم به هدفمان رسیدیم؛ یعنی بایرن تصمیم گرفت که در نهایت چه اتفاقی بیفتد و نه یک باشگاه انگلیسی با پیشنهادات تخیلی‌اش."
رومنیگه در حالی به این موضع‌گیری وا داشته شده که تکسیکی بگیریستاین ،مدیر ورزشی باشگاه سیتی، در گفتگو با شبکه تلویزیونی "اسکای" ضمن اذعان به علاقه باشگاهش به ستاره‌های بایرن تاکید کرده بود: "نمی‌توانم هیچ قولی بدهم. هدف ما همیشه این بوده و هست که کادر قدرتمندی کنار هم جمع کنیم. بایرن هم همین رویکرد را دارد. ما ماه‌هاست که روی تیم جدید کار می‌کنیم و کسی چه می‌داند چه خواهد شد."

گفتنی است روز گذشته سامر هم پاسخ کوبنده‌ای به این اظهارات مقام سیتی داده بود.


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد