پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

لواندوفسکی: دیگر درمورد آقای گلی سوال نکنید

دو مهره کلیدی بایرن بعد از برتری نزدیک مقابل کلن به دشواری هفته‌های پایانی بوندسلیگا اذعان کردند.

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  ساعتی پیش در چارچوب بیست و هفتمین هفته از فصل جاری بوندسلیگا بایرن مونیخ در زمین اف سی کلن به سختی با نتیجه شکننده 1 بر 0 پیروز شد. 

بعد از پایان مسابقه مانوئل نویر گفت:" امروز باید کمی سخت‌تر کار می‌کردیم تا بتوانیم با یک برد حداقلی به خانه برگردیم. این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود. به خوبی دفاع کردیم و خیلی کم اجازه دادیم حریف به دروازه‌مان نزدیک شود. حالا در روزهای تعطیلی لیگ برای انجام دیدارهای ملی می‌توانیم کمی از دست فشردگی بوندسلیگا نفس راحتی بکشیم."
روبرت لواندوفسکی هم گفت:" اینکه بعد از 120 دقیقه بازی مقابل یوونتوس در چمپیونزلیگ، امروز در کلن هم برنده شدیم خیلی اتفاق مهمی بود. می‌دانستیم که در این زمین کار آسانی نخواهیم داشت. در نیمه نخست خیلی خوب بازی کردیم و گل زدیم؛ اما در نیمه دوم زدن دومین گل از دستمان رفت و از همینرو بازی خیلی پرفشار و نزدیک پیش می‌رفت. مخصوصا دقایق پایانی خیلی خطرناک شده بود. کلا برترین 1 بر 0 همیشه خطرناک است." 

این بازیکن درمورد روشن بودن ماشین گلزنی‌اش هم گفت:" من آنچه در توانم هست را به بهترین شکل انجام می‌دهم و می‌خواهم به تیم کمک کنم. لطفا تا دو هفته مانده به پایان بوندسلیگا دیگر درمورد آقای گلی از من سوال نپرسید."


منبع :ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد