پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

آشتی اولی هوینس با ماتیاس سامر

بعد از آنکه مدیر ورزشی بایرن اظهاراتی از روی عصبانیت درمورد رئیس سابقش به زبان آورد، این دو امشب با هم آشتی کردند.

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در حاشیه بازی برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا اولی هوینس را به چرندگویی متهم کرد.

ماجرا از این قرار بود که رئیس سابق بایرن درمورد رویای گواردیولا برای کسب سه‌گانه صحبت کرده بود و حال آنکه به نظر سامر این سخن بیجا آمد. او به خبرنگار برنامه زنده تلویزیونی که برای پوشش مسابقه بایرن-یووه در آلیانس آرنا مستقر بود، گفت:" ما چند بار در تاریخ بایرن مونیخ –حتی در دوران ریاست هوینس- این به اصلاح سه‌گانه مسخره را برده‌ایم؟ یک بار! که از آن یکبار هم زمان زیادی نمی‌گذرد. حالا دوباره باید به همین زودی آن را تکرار کنیم؟ پس حرف‌های هوینس چرندی بیش نیست."
امروز شبکه "اشپورت وان" از تماس تلفنی هوینس و سامر با یکدیگر و رفع سوءتفاهم‌ها خبر داد. گفته می‌شود هوینس اظهارات سامر را حمله شخصی به خودش ندانسته و موضوع حل شده است. "بیلد" هم نوشت هر دو مقام بایرنی از برداشت نادرست از صحبت سامر در تلویزیون ابراز ناراحتی کرده‌اند.

گفتنی است اولی هوینس که بعد از گذراندن دو سال زندان به جرم فرار مالیاتی بیست روز پیش آزاد شد، هنوز قرارداد جدیدی با باشگاه بایرن نبسته و درمورد تقبل سمتی دوباره در این باشگاه تا یکم جولای فرصت خواسته است.


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد