پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

نظر جالب کروس در مورد حریف بعدی رئال در CL

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، از بایرن مونیخ به عنوان حریفی مناسب برای کهکشانی ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان یاد کرد.

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  هر دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ، با پشت سر گذاشتن حریفان خود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یافته اند. رئال 4-0 رم را از پیش رو برداشت و بایرن نیز در دو دیدار سخت و نفسگیر موفق شد یوونتوس را در مجموع با نتیجه 6-4 حذف کند. قرار است مراسم قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، فردا ساعت 14.30 در زوریخ برگزار شود.


تونی کروس که در یک مراسم تبلیغاتی حضور یافته بود، در پاسخی کوتاه به سوالی در مورد حریف بعدی رئال گفت:" فکر می کنم بایرن حریف مناسب و بزرگی برای رئال باشد و برخورد ما با این تیم جذاب خواهد شد."
کروس در مورد تفاوت لالیگا و بوندسلیگا گفت:" شباهت های زیادی بین دو لیگ وجود دارد اما فوتبال در آلمان محکم تر بازی می شود ولی در لالیگا بیشتر به زیبایی فوتبال توجه می شود."

آخرین مصاف رئال و بایرن در لیگ قهرمانان به دو فصل پیش بر می گردد که رئال در نیمه نهایی توانست در مجموع 5-0 بایرن را شکست داده و به فینال راه یابد. رئال در نهایت توانست عنوان قهرمانی را نیز کسب کند.

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد