پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

نویر: بایرن برای اثبات کیفیت خود به برد برابر یوونتوس نیازی نداشت

 نویر: بایرن برای اثبات کیفیت خود به برد برابر یوونتوس نیازی نداشت  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  مانوئل نویر که با عملکرد خوب خود، نقشی محوری را در بازگشت خیره کننده بایرن مونیخ در بازی دیشب مقابل یوونتوس ایفا کرد، تاکید می کند که نیازی نبود تا بایرن مونیخ برای اثبات این که تیم خوبی است، یوونتوس را ببرد.

چهارشنبه شب، دو تعویضی بایرن، یعنی تیاگو آلکانتارا و کینگزلی کومان در وقت اضافه با زدن دو گل باعث شدند تا بایرن مونیخ از یک بازی دو صفر باخته، پیروزی 4 بر 2 و در مجموع  6 بر 4 در آلیانز آرنا بسازد.

بعد از رابرت لواندوفسکی زننده گل اول بایرن، توماس مولر در دقیقه اول وقت های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند تا ضمن خنثی سازی گل های پوگبا و کوادرادو، این بازی 30 دقیقه دیگر نیز ادامه یابد.

دروازه بان بایرن مونیخ بعد از استقامت هشت دقیقه ای  آخر بازی می گوید که همیشه به توانایی تیم خود ایمان داشته است.

نویر بعد از بازی به DW گفت: "ما نیازی به این امتیاز و برگشت 4 بر 2 بازی نداشتیم تا بدانیم تیم خوبی هستیم. اما این نتیجه در نهایت به تیم کمک کرد."

وی ادامه داد:"فکر می کنم روح فوتبال اینجاست. شما دیدید که در 60 دقیقه اول بازی در تورین از هر حیث تیم برتر میدان بودیم. ما به خوبی می دانیم که چگونه فوتبال بازی کنیم."

دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان افزود:" بازگشت فوق العاده ای داشتیم. این موقعیت واقعا خارق العاده است. دو گل عقب باشی و می دانی که برگشت به بازی آسان نیست، ما به یک وقت آزاد و تنفس احتیاج داشتیم."

مانوئل نویر تصریح کرد:"نیمه دوم فرصت خوشایندی برای ما بود و می دانستیم که در هر بازی می توانیم دو گل بزنیم. ما همین ساختار را در نیمه دوم دنبال و اجرا کردیم و مهم این بود که بازی را با سه گل واگذار نکردیم."

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد