پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

لواندوفسکی: بارسلونا قوی ترین تیم حال حاضر اروپا است؛ بازی با یوونتوس سخت خواهد بود

لواندوفسکی: بارسلونا قوی ترین تیم حال حاضر اروپا است؛ بازی با یوونتوس سخت خواهد بود  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی با هفت گل بعد از رونالدو بیشترین گل در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رسانده است.بایرن مونیخ چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی در مونیخ میزبان یوونتوس است.

به نقل از گل، لواندوفسکی اعتقاد دارد بارسلونا شایسته بردن لیگ قهرمانان است و در حال حاضر این تیم را قوی ترین تیم اروپا می داند.

من نمی توانم بگویم ما تیم قوی هستیم. اگر تمام بازیکنانمان آماده باشند شاید بتوانم، بگویم تیم قوی هستیم. در حال حاضر کمی ضعف داریم. بارسلونا در حال حاضر بهترین و قوی ترین تیم اروپا است اما هنوز به بلوغ لازم نرسیده اند. من نمی دانم آن ها می توانند این روند را تا آخر فصل نگه دارند یا خیر.در نهایت مهم نیست که چه تیمی بهتر است، مهم این است که تا آخر بجنگیم.

من فکر می کنم یوونتوس آنطور که در تورین بازی کرد، در مونیخ نیز بازی کند. آن ها دفاعی و با حوصله بازی خواهند کرد و منتظر فرصت می مانند. این خیلی خوب است که در دقایق ابتدایی گل بزنیم و بعد از آن گل دوم را به ثمر برسانیم و بعد از باز شدن احتمالی یووه، گل دیگری نیز به ثمر برسانیم. اما کار در مقابل یووه آسان نیست. دو گلی که در تورین زدیم، بسیار با ارزش هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد