پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

واکنش بایرنی ها به پیروزی پرگل مقابل برمن

بازیکنان بایرن مونیخ به بیان نظرات خود درمورد دیدار برایر وردر برمن که با برد قاطعشان همراه بود پرداختند.

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ ساعتی پیش و بعد از برد 5 بر 0 بایرن مونیخ در استادیوم خانگی آلیانس آرنا مقابل وردر برمن، کاپیتان فیلیپ لام گفت:" ما از همان ابتدای مسابقه بسیار با تمرکز بازی کردیم. چنانچه تیم ما 1 بر 0 از تیمی جلو بیفتد، دیگر مقاومت تیم حریف در مقابلمان بسیار دشوار می‌شود. 

ما می‌دانیم که باید مدام در پی جمع‌آوری امتیاز باشیم و به این مهم امروز هم توجه کردیم؛ البته وجود رقیب خوبی مثل دورتموند کار را برایمان حسابی سخت می‌کند. ماریو گوتزه هم دوباره به شرایط خوب خودش رسیده و بقیه بازیکنان هم انگیزه بسیار بالایی دارند. همه می‌خواهند بازی کنند."
یوشوا کیمیچ که در پی آسیب‌دیدگی جروم بواتنگ به یکی از مهره‌های ثابت خط دفاعی باواریایی‌ها تبدیل شده هم گفت:" من نمی‌توانم روی هیاهو و شور و تشویق تماشاگران نسبت به خودم اثر بگذارم. البته که تحسین شدن خیلی زیباست اما تشویق‌ها خیلی زود رفتنی‌اند و کسی که روزی به عرش می‌رود می‌توان با یک اتفاق فورا به زمین کوبیده شود. فوتبال یک داستان روزانه است و باید وجهه‌ات را هر روز تایید کنی."
تیاگو نیز اذعان کرد:" بازی امروز نتیجه کار در تمام طول هفته بود. من معمولا هیچ وقت به محوطه جریمه نمی‌روم اما خوشبختانه امروز در جای درست قرار داشتم. پاس کینگزلی کومان هم عالی بود."

در پایان نوبت به گوتزه که بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی بار دیگر فرصت حضور در میدان را به دست آورده بود رسید تا دیدگاهش را در مورد مسابقه امروز بیان کند:" خوشحالم که دوباره جزوی از ترکیب شدم و این اتفاق مصادف شد با یک برد عالی. مهم‌تر از هر چیزی آن است که می‌توانم بدون احساس درد و بدون برجای ماندن آثار مصدومیتم بازی کنم. اولویتم همین مسئله است و حفظ و برای تداوم آن به بدنسازی و ماندن در ریتم بازی احتیاج دارم که آنرا با کوشش به دست خواهم آورد."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد