پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

لواندوفسکی: اوبامیانگ مرا شگفت زده کرده است

لواندوفسکی: اوبامیانگ مرا شگفت زده کرده است 

به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در این هفته از رقابت های بوندسلیگا آلمان به مصاف هم خواهند رفت. بایرن با 5 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول قرار دارد.

به نقل از Goal، رابرت لواندوفسکی، مهاجم سابق دورتموند و کنونی بایرن مونیخ از عملکرد این فصل همتایش، اوبامیانگ در دورتموند شگفت زده شده است. لواندوفسکی با 1 گل بیشتر از اوبامیانگ 22 گله در صدر جدول گلزنان لیگ آلمان قرار دارد.

او فصل پیش نشان داد که می تواند گل های زیادی به ثمر برساند اما این فصل کمی مرا شگفت زده کرده است. دورتموند در فاز هجومی بسیار خوب کار می کند. آن ها می توانند روی اوبامیانگ حساب ویژه ای بازکنند. او بازیکن بزرگی است. سرعت او یکی از ویژگی هایش است. در درون محوطه نباید به او فرصت بدهید وگرنه دروازه شما را باز خواهد کرد.

سرعت او باورنکردنی است در استارت های 10 و 20 متری قادر به گرفتن او نیستید. او بسیار آماده است و در هر بازی این را نشان می دهد.

لواندوفسکی درباره ادامه فصل و بازی با دورتموند در این هفته نیز گفت:

بازی در مقابل دورتموند اصلا آسان نخواهد بود. آن ها در طول فصل بسیار خوب کار کردند و در اروپا هم همچنان پیش می روند. وستفالن جو سنگینی دارد و بازی کردن در آنجا افتخار است. ما بازی قبلی مان در مقابل دورتموند را برده ایم و امیدوارم با سه امتیاز به مونیخ برگردیم.

من هم اکنون در بایرن بازی می کنم اما برای دورتموند آرزوی بدی ندارم. ما بسیار خوب بازی می کنیم اما نباید فراموش کنیم اگر یک یا دو بازی بد انجام دهیم، دورتموند با ما خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد