پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

لواندوفسکی: شنبه بهتر خواهیم بود

لواندوفسکی: شنبه بهتر خواهیم بود  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ به نقل از  وبسایت رسمی بوندس لیگا، بازیکنان بایرن پس از شکست مقابل ماینتس به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

روبرت لواندوفسکی:

مطمئن خواهم بود که روز شنبه بسیار بهتر و موثرتر بازی خواهیم کرد. همچنان امتیازات بیشتری از دورتموند داریم اما بازی پیش رو بسیار برای آینده مهم خواهد بود.

آرین روبن:

ما به خوبی به بازی برگشتیم، وقتی نتیجه 1-1 شد باید ادامه می دادیم. پس از آن اجازه ندادیم ماینتس در ضدحملات به ما ضربه بزند اما همه چیز برای ما درست پیش نرفت. شانس های زیادی داشتیم اما متاسفانه کافی نبود. وقتی شما پیروزی های پی در پی کسب می کنید و پس از آن یکی را می بازید خجالت آور خواهد بود.

آرتورو ویدال:

هر بازی احساس بهتری پیدا می کنم اما بابت نتیجه ناراحتم. ضروری است که آخر هفته مقابل دورتموند بازنده نباشیم، باید ببریم تا یک گام دیگر به کسب عنوان نزدیک شویم. می دانیم که بردن لیگ بسیار سخت خواهد بود، چندین تیم بسیار خوب وجود دارند که مقابل ما بسیار دفاعی بازی می کنند. به خود اطمینان داریم که می توانیم در بازی های پیش رو پیروز شویم. کار سختی مقابل دورتموند داریم چرا که آن ها تیم بسیار خوبی دارند، خوب حمله می کنند و بسیار سریع هستند. بازی خوبی را روز شنبه خواهیم داشت.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد