پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پیش بازی بایرن مونیخ - ماینتس؛ پیروزی نسبتا حتمی در آلیانس

پیش بازی بایرن مونیخ - ماینتس؛ دست گرمی پیش از درکلاسیکر  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ  در چارچوب هفته بیست و چهارم بوندس لیگا، بایرن مونیخ میزبان ماینتس خواهد بود.
ورزشگاهزمانداور
آلیانتس آرناچهارشنبه 12 اسفند 1394اشتیگمان (نیدرکاسل)

 وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ: هر آنچه که از بایرن پرستاره پپ انتظار می رفت تا حال به وقوع پیوسته است، صدرنشین مقتدر بوندس لیگا، صعود به نیمه نهایی دی اف بی پوکال و صعود آسان از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مدتیست که کار سخت آن ها آغاز شده و در اولین دیدار از سه دیدار حساس پیش رو، آن ها میزبان ماینتس اوج گرفته خواهند بود. بایرن برای آنکه با خیالی راحت به دورتموند سفر کند به دنبال برد در این دیدار است. با توجه به آمار صددرصد برد باواریایی ها در خانه، این پیروزی از دسترس آن ها دور نیست.

ماینتس: مردان اشمیت کار سختی را پیش رو دارند، آن ها در این فصل بسیار جاه طلب ظاهر شده اند و در نیم فصل دوم عملکردی عالی داشته اند، من جمله پیروزی آن ها برابر گلادباخ، شالکه و لورکوزن؛ اما آنقدر عالی که بتوانند بایرن را در آلیانتس آرنا متوقف کنند؟ ماینتس در هر 6 بازی گذشته اش مقابل بایرن مغلوب بوده، باید دید بلند پروازی آن ها در این فصل به شکستن طلسم این باخت های پیاپی مقابل اف سی بایرن نیز می رسد یا خیر.

6 تقابل قبلی دو تیم

ترکیب احتمالی  و آمار دو تیم

مصدومین 

بایرن مونیخ: بواتنگ، مارتینز، بادشتوبر

ماینتس: سوتو، موتو، بل، بنگتسون، برگرین

نکات آماری و ویژه بازی

 برای دومین بار در تاریخ بوندس لیگا، یک تیم بیش از 60 امتیاز پس از گذشت 23 هفته دارد، تنها بایرن در فصل 2013/14 به این رکورد رسیده بود.

 ماینتس در 8 بازی گذشته خود مقابل بایرن پیروز نشده است، 7 شکست و تنها یک تساوی حاصل کار آن ها بوده است.

✓ ماینتس تنها در 3 بازی مقابل بایرن پیروز بوده است، هر 3 این پیروزی ها با مربیگری توماس توخل برای ماینتس به دست آمده است، در سالهای 2009، 2010 و 2011.

 بایرن تا اینجای کار تمام بازی های خانگی اش در این فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته است، در بوندس لیگا به پایان رساندن فصل با 100% پیروزی خانگی بی سابقه بوده است.

 به جز روبرت لواندوسکی، تنها بازیکنی که توانسته 23 گل در 23 هفته به ثمر برساند، گرد مولر بوده است(فصل 1973/74). لواندوسکی در 6 رویارویی پیشینش با ماینتس، 9 گل به ثمر رسانده است. 

 بایرن در 12 بازی خانگی اخیرش در بوندس لیگا حداقل 2 گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

آمار دیدارهای رو در رو در بوندسلیگا

پیش بینی سایت هواسکورد
بایـــــرن مونیخ0-2اف سی ماینتس

 منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد