پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

از وب سایتEurosport توماس مولر برای همیشه در مونیخ ماندنی است؟

توماس مولر برای همیشه در مونیخ ماندنی است؟  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ منچستریونایتد در تابستان گذشته پیشنهادی به ارزش بیش از یکصد میلیون یورو برای جذب توماس مولر ارائه نمود که با مخافت مونیخی ها مواجه شد و وی قرارداد خود را تا سال 2021 با بایرن مونیخ تمدید نمود، با این حساب آیا مولر برای همیشه در مونیخ ماندنی است؟

 توماس مولر از شرایط خود در بایرن مونیخ بسیار راضی است و به نظر نمی توان پایانی بر این رابطه که از سال 2000 آغاز شده متصور بود و حتی قدرت بالای مالی تیم های لیگ برتر جزیره نیز به احتمال زیاد تغییری در آن پدید نخواهد آورد، چون پیشنهاد منچستریونایتد در تابستان گذشته برای جذب توماس مولر به ارزش بیش از یکصد میلیون یورو از سوی مونیخی ها رد شد و سبب گردید تا سران مونیخی وی را به عنوان بازیکنی غیر قابل فروش معرفی نمایند.

توماس مولر در بایرن مونیخ ماند و قرارداد خود را با تیم مطرح این شهر تا سال 2021 تمدید نمود، وی در زمینه دلایل تمدید قرارداد خود با بایرن مونیخ با وجود برخورداری از پیشنهادی وسوسه انگیز گفت:"بله پیشنهاداتی وجود داشتف اما اگر به این قضیه دیدی فوتبالی داشته باشید، متوجه می شوید که ما هم اکنون به همراه رئال مادرید و بارسلونا سه تیم برتر اروپا محسوب می شویم، انگلیسی ها نیز از قدرت مالی بالایی برخوردار هستند، اما اینکه آنها به این دلیل به صدر فوتبال اروپا بازخواهند گشت، چندان قابل پیش بینی نیست. اما از دید ورزشی تمدید کردن با بایرن مونیخ راحت ترین تصمیم بوده است."

اما تمدید قرارداد توماس مولر با بایرن مونیخ به این معنی خواهد بود که وی دوران فوتبال حرفه ای خود را در مونیخ سپری خواهد نمود؟ توماس مولر بازیکنی حرفه ای است و به همین دلیل با پاسخی دیپلماتیک به چنین پرسشی هرگز قصد ایجاد جوی نا آرام در تیم خود در این مقطع حساس از فصل نداشته است:

هنگامی که قراردادی امضا می شود، انتظار می رود که تا پایان طرفین به آن پایبند باشند. من و باشگاه بایرن مونیخ از مدت ها پیش با هم همکاری داریم و احساس رضایت خوبی از این همکاری وجود دارد. هنگامی که قرارداد من در سال 2021 به پایان رسد، من بالای سی سال سن خواهم داشت. به همین دلیل امیدوارم که بتوانم سطح خود را تا آن زمان حفظ کنم و در سال های آتی نیز موفق باشم.

بعد از جدایی باستین شواین اشتایگر، در حقیقت توماس مولر به نوعی به هویت اصلی باشگاه بایرن مونیخ بدل شده است، پپ گواردیولا نیز در این فصل توماس مولر را به یکی از محورهای اصلی افکار خود در فاز تهاجمی بدل نموده، به طوری که مولر در این فصل در همه بازی های رسمی بایرن مونیخ به میدان رفته است، مولر خود در این باره می گوید:" مدت زمان حضور من در ترکیب تیم با ثبات بیشتری مواجه شده و من نیز عملکرد خود را تا حدودی بهبود بخشیده ام و سعی کرده ام از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار شوم."

پپ گواردیولا به تازگی مدعی شده که می تواند به طور هم زمان هم در بایرن مونیخ فعالیت داشته باشد و هم برای تیم آتی خود منچسترسیتی برنامه ریزی نماید، بسیاری از منتقدین معتقدند که چنین مسئله ای می تواند در نهایت به ضرر بایرن مونیخ تمام شود، توماس مولر اما چنین ادعاهایی را به شدت رد می نماید:"چنین موضوعی هرگز مطرح نیست، بلکه گواردیولا در این مدت بسیار دقیق تر و پر تلاش تر شده است." به نظر می رسد همه بازیکنان بایرن مونیخ نیز می خواهند با رسیدن به موفقیت حداکثری در این فصل، خداحافظی باشکوهی را برای پپ گواردیولا رقم زنند. مولر نیز در این باره می گوید:

ما بر روی هدف بسیار بزرگی متمرکز شدیم و می خواهیم با پپ گواردیولا به صورت مشترک همه عناوین موجود در این فصل را کسب کنیم، همانطور که در سال 2013 موفق شدیم.

حال مونیخی ها برای رسیدن به چنین هدفی به اولین سد محکم پیش روی خود به نام یوونتوس برخورد کرده اند و باید منتظر ماند و دید که آیا شاگردان گواردیولا از توانایی لازم برای صعود از چنین سد مرتفع و محکمی برخوردار هستند؟

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد