پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

لام: بی شک نویر بهترین دروازه بان جهان است

لام: بی شک نویر بهترین دروازه بان جهان است  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ فیلیپ لام به تمجید از هم میهنش، مانوئل نویر پرداخته است.

 به نقل از Four Four Two، رباینده جام جهانی 2014 و کاپیتان کنونی بایرن مونیخ اعتقاد دارد هم میهنش، مانوئل نویر بهترین دروازه بان حال حاضر دنیای مستطیل سبز است.

دروازه بان سابق شالکه این روز ها نقش کلیدی در تیم باواریایی ها پیدا کرده است و در سه قهرمانی بوندسلیگا و دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه ها نقش زیادی را بازی کرده است.

لام اعتقاد دارد نویر همه چیز را برای اینکه یک دروازه بان بزرگ باشد داراست و او را جلوتر از بوفون، چک، دخیا و کورتوآ بهترین دروازه بان جهان می داند.

شما برای اینکه موفق باشید احتیاج به استعداد، مهارت های تکنیکی، پتانسیل فیزیکی و درک درست از بازی دارید. قد و قامت نقش تعیین کننده ای در این بازی ندارد. شما برای موفقیت احتیاج به سه مهارت اول دارید ولی بازیکنان بزرگ مهارت چهارم را نیز دارند. نویر در بازی یکی از بهترین بازیکنان است و صحنه های فراموش نشدنی از خود در یاد ها باقی گذاشته است. از نظر من نویر بهترین دروازه بان جهان است و من دوست ندارم در بایرن کسی دیگری را جای او ببینم.

لام همچنین افزوده است یکی از کار هایی که در آکادمی جوانان بایرن به او یاد دادند تطبیق پذیری بوده است و از اینکه گواردیولا وی را از خط دفاعی به خط میانی آورده است خشنود است. لام در مورد بازنشستگی هم گفته است:

من دوست دارم در بایرن بازنشسته شوم. من قطعا بعد از دوران بازی در فوتبال باقی خواهم ماند اما نمی دانم در چه پستی. من علاقه زیادی به کار های مدیریتی در فوتبال دارم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد