پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

البر: اوبامیانگ می تواند در بایرن مونیخ بیشتر گلزنی کند

 البر: اوبامیانگ می تواند در بایرن مونیخ بیشتر گلزنی کند به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ طبق گفته های جیووانی البر، پیر امریک اوبامیانگ در صورت ترک دورتموند به مقصد بایرن مونیخ حتی گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند.

این ملی پوش اهل گابن تاکنون با به ثمر رساندن 20 گل در رقابت های بوندس لیگا آقای گل محسوب می شود، و بالاتر از روبرت لواندوفسکی (19) و توماس مولر (14) از بایرن مونیخ قرار دارد.

اما البر که بین سال های 1997 تا 2003 برای بایرن مونیخ بازی کرده است در مصاحبه با Goal اظهار داشت:

گلزنی برای بایرن راحت تر از دورتموند یا هر باشگاه دیگری است. اوبامیانگ آنجا حتی گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند. او عملکرد خیلی خوبی داشته و تماشای بازی های او جالب است. فکر می کنم نبرد میان لواندوفسکی و اوبامیانگ خواهد بود. مولر همیشه برای گلزنی خوب است، اما لواندوفسکی و اوبامیانگ در فرم فوق العاده ای هستند.

در سال های اخیر لواندوفسکی و گوتسه دورتموند را به مقصد بایرن ترک کرده اند و البر معتقد است که طی مسیری مشابه توسط اوبامیانگ نیز بعید نیست. وقتی از او پرسیده شد که آیا چنین انتقالی ممکن است، وی گفت:

مطمئناً. هر بازیکن خوبی برای بایرن مونیخ جذاب است. بایرن بازیکنانی چون گوتسه و لواندوفسکی را از دورتموند به خدمت گرفت. این بار سخت خواهد بود، اما شاید نتیجه دهد.

 منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد