پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

گوتسه: منتظر کار کردن با آنچلوتی هستم؛ طی 10 روز آینده به تمرینات تیم باز خواهم گشت

گوتسه: منتظر کار کردن با آنچلوتی هستم؛ طی 10 روز آینده به تمرینات تیم باز خواهم گشت

  به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ ماریو گوتسه از آمدن کارلو آنچلوتی به بایرن مونیخ خوشحال و منتظر کار کردن زیر نظر این سرمربی است.

به گزارش Sport1 ماریو گوتسه منتظر شروع کار با سرمربی جدید بایرن مونیخ در فصل آینده است. او همچنین نسبت به بازگشت خود به میادین در ماه فوریه ابراز خوشبینی نمود:

تونی کروس که در مادرید سابقه کار کردن با آنچلوتی را داراست، از او برای من تنها نکاتی مثبت گفته است. من از آمدن او به بایرن خوشحالم و منتظر کار کردن با او هستم.

او در ادامه در خصوص بازگشت خود به میادین پس از مصدومیتی طولانی گفت:

می خواهم طی 10 روز آینده به تمرینات تیمی باز گردم. فکر می کنم بتوانم تا آغاز ماه فوریه به آمادگی کامل برسم و به میادین باز گردم. باید به ریتم مناسب خود برسم تا توانایی بازی را بدست آورم.

زننده گل قهرمانی مانشافت در جام جهانی، در خصوص اهداف تیم ملی آلمان در یورو 2016 فرانسه گفت:

در گروه سختی قرار داریم و صعود از این گروه کار دشواری است، اما ما هدف نهایی خود را رسیدن به فینال این رقابت ها قرار داده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد