پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

مولر: می دانستیم که در بهترین فرم خود نیستیم و قرار نیست پیروزی به ما هدیه داده شود

مولر: می دانستیم که در بهترین فرم خود نیستیم و قرار نیست پیروزی به ما هدیه داده شود 

 به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ توماس مولر پس از پیروزی مقابل هامبورگ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بایرن مونیخ در اولین دیدار بوندس لیگا در سال 2016 به سختی از سد حریف خود هامبورگ بگذرد. به گزارش Sport1 توماس مولر پس از پیروزی 2-1 بایرن مونیخ در مورد این بازی به خبرنگاران چنین گفت:

ما پیروز شدیم و از این بابت خوشحالیم. می دانستیم که در این بازی قرار نیست چیزی به ما هدیه داده شود. به عقیده من با توجه به شرایط نمی توانستیم بهتر از این بازی کنیم. من از نتیجه راضی هستم. مشخص بود که با بهترین روزهای خود فاصله گرفته ایم، این موضوع در بازی دوستانه مقابل کارلزروهه نیز مشخص بود. اما می دانستیم که در هر صورت توانایی رقابت و مبارزه را در بازی امروز داریم و می توانیم برنده شویم. می خواهیم بازی به بازی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

وی در مورد صحنه پنالتی و پشت توپ قرار گرفتن لواندوفسکی گفت:

من و رنه (ادلر) با یکدیگر شوخی کریم. او به من گفت، تو اصلا ماهیچه نداری که بتوان خطایی روی تو مرتکب شد! در مورد ضربه پنالتی پیش از آن با لواندوفسکی سر این موضوع صحبت کرده بودم.  در بازی هانوفر به لوا گفته بودم، که پنالتی بعدی ای که داور به نفع ما اعلام کند را تو خواهی زد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد