پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

لواندوفسکی: مشکلی بابت حضور هیگواین ندارم؛ بایرن مونیخ برتر از تمام تیم های لیگ جزیره است

لواندوفسکی: مشکلی بابت حضور هیگواین ندارم؛ بایرن مونیخ برتر از تمام تیم های لیگ جزیره است

 به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است حضور هیگواین در مونیخ، جایگاه او را به خطر نمی اندازد.

 روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باواریایی ها، بالاخره نسبت به صحبت های کارل هاینتس رومنیگه، مبنی بر علاقه نسبت به هیگواین واکنش نشان داد و با مصاحبه ای که با Bild انجام داد گفت:  

من از برنامه های باشگاه برای آینده خبر خاصی ندارم و از این بابت هم مطمئن هستم که مشکلی با خرید هر بازیکنی علی الخصوص، بازیکنانی در پست من، مثل هیگواین نخواهم داشت و می دانم که جایگاه من در اینجا دست نخورده باقی خواهد ماند؛ من به قدر کافی قدرتمند هستم و می توانم با تمام هم پستی هایم رقابت کنم و از این بابت به توانایی و کیفیت بازی خودم اعتقاد دارم.
 

وی در ادامه در مورد انتقالش به لیگ جزیره نیز اضافه کرد: 

 این را به خوبی می دانیم که باشگاه های بزرگی در انگلیس وجود دارند، که علاوه بر کیفیت خوب، توانایی بالایی در پرداخت دستمزد های بالا و خرج های فراوان دارند، اما نباید فراموش کرد که بایرن هم چنین کیفیتی را درون باشگاه دارد و از این حیث با تمام تیم های بزرگ جزیره قابل قیاس است؛ضمن اینکه دلیل نمی شود که باشگاه های انگلیسی به دلیل داشتن پول بیشتر، باشگاه های بهتری نسبت به بایرن مونیخ باشند و قطعا در انگلیس تیمی برتر از بایرن مونیخ وجود ندارد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد