پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

مولر: هیچ گونه فشاری مبنی برفتح سه گانه احساس نمی کنیم

مولر: هیچ گونه فشاری مبنی برفتح سه گانه احساس نمی کنیم

 

 به گزارش پاتوق هواداران بایرن مونیخ توماس مولر، مهاجم ملی پوش بایرن معتقد است که رفتن قریب الوقوع گواردیولا هیچ گونه فشاری به آن ها برای فتح سه گانه وارد نمی کند.

به نقل از FourFourTwo گواردیولا ماه گذشته تایید کرد که در پایان قراردادش در ژوئن با بایرن، که کارلو آنچلوتی را به عنوان جانشین وی انتخاب کرده است، قهرمان آلمان را ترک خواهد کرد.

سرمربی سابق بارسلونا همین هفته فاش کرد که دوست دارد در لیگ جزیره مربیگری کند، گمانه زنی هایی درباره علاقه چلسی، منچستریونایتد و منچسترسیتی به جذب او وجود دارد.

در حالی که بایرن برای سه جامِ دی اف بی پوکال، چمپیونزلیگ و بوندسلیگا شانس دارد، مولر از گواردیولا حمایت می کند. بازیکن تیم ملی آلمان به بیلد می­ گوید:

ما هم اکنون دو هفته است که می ­دانیم وی رفتنی است ولی یک چیز مشخص است و آن این است که پپ برای موفقیت هر کاری می کند.

بایرن با نزدیکترین تعقیب کننده خود در جدول بوندسلیگا 8 امتیاز فاصله دارد و در ماه آینده با بوخوم در مرحله یک چهارم نهایی دی اف بی پوکال بازی خواهند کرد.

گواردیولا هم چنان مشتاق بردن چمپیونز لیگ با بایرن است و آن ها دو تلاش برای انجام این کار در نیمه نهایی دو سال گذشته داشتنه اند.حالا آنها باید در یک شانزدهم نهایی با یوونتوس روبرو شوند.

با توجه به اینکه مرد اسپانیایی قصد دارد سه گانه ای که یوپ هاینکس در سال 2012/13 به دست آورد را با بایرن تکرار کند، مولر می گوید بازیکنان بایرن هیچ فشار اضافه ای ناشی از خروج قریب الوقوع گواردیولا احساس نمی کنند.

شرایط خوب است و جوی که در تیم وجود دارد نیز عالیست. ما هیچ گونه فشاری مبنی بر سه گانه احساس نمی ­کنیم در آلمان ما همیشه بیشترین فشار را داشتیم و به آن عادت کرده­ ایم. مانند همیشه ما بیشترین مقدار موفقیت ممکن را می خواهیم، ولی می دانیم که رسیدن به آن آسان نخواهد بود.



منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد