پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

پاتوق هواداران بایرن مونیخ

هواداران بایرن مونیخ

فریدریش: دو مدافع هرتابرلین شایسته حضور در تیم ملی آلمان هستند

از دیدگاه مدافع پیشین مانشافت، دو مدافع کناری هرتابرلین شایسته دعوت شدن به تیم ملی هستند.
فریدریش: دو مدافع هرتابرلین شایسته حضور در تیم ملی آلمان هستند

 

 به گزارش وبلاگ هواداران بایرن مونیخ با خداحافظی فیلیپ لام از تیم ملی آلمان، پست دفاع کناری مانشافت از نقاط ضعف این تیم محسوب می شود و یواخیم لوو هنوز نتوانسته است جانشین قابل اعتمادی را برای این پست انتخاب کند.

با توجه به عملکرد فوق العاده هرتابرلین و صعود آنها به رده سوم بوندس لیگا در نیم فصل ابتدایی، تعدادی از بازیکنان این تیم زیر ذره بین تیمهای بزرگ و تیم ملی آلمان قرار می گیرند. به نقل از Sport1 آرنه فریدریش -مدافع  سال های قبل تیم ملی آلمان- دو مدافع کناری تیم هرتابرلین، میچل وایزر و ماروین پلاتن هارت را گزینه هایی مناسب برای یواخیم لو در خط دفاع مانشافت می داند. فریدریش در این خصوص به Bild گفت:

ماروین پلاتنهارت و میچل وایزر از هرتابرلین می توانند در خط دفاع تیم ملی آلمان قرار بگیرند. شواهد بسیاری برای قابلیت آنها و شایستگیشان وجود دارد. یواخیم لو پس از خداحافظی فیلیپ لام به دنبال بازیکنی برای پست دفاع کناری می گردد. من این دو بازیکن را به او پیشنهاد می دهم.

آرنه فریدریش که هم اکنون دستیار مربی تیم زیر 18 سال آلمان است، در خصوص این دو بازیکن ادامه داد:

من میچل را خیلی دوست دارم. از زمانی که در بایرن مونیخ بود، تا حال حاضر. او حتی در زمان های اندکی که در بایرن مونیخ به میدان می رفت عملکرد فوق العاده ای داشت. او مهارت زیادی در دریبل زدن دارد و همه قابلیت های لازم را در شرکت در کارهای هجومی داراست. میچل با بهتر شدن قدرت بدنی و کار کردن روی نبر های یک در برابر یک، می تواند تحت هدایت لوو وظایف دفاعی به عهده بگیرد.

پلاتنهارت نیز چیزی از وایز کم ندارد. او بازیکنی کاملا مستقیم است که ساده بازی می کند. او پای چپ قوی ای دارد که با آن ضربات ایستگاهی و کرنرهای خوبی می زند. علاوه بر این او مانند وایزر سریع است. ماروین نیز می تواند در تیم یواخیم لوو موفق شود.



منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد